Lief ik heb nu een account aangemaakt en gefeliciteerd met je eigen business🎉
Ja shit ik wil ook, maar voor mijn gevoel zijn alle leuke kraaltjes en bedeltjes met goud. En ik moet echt geen goud
Dan ga ik toch maar eens goed rondkijken en dit topic doorspitten. Ik wil het overigens alleen voor mezelf doen, niet voor verkoop ofzo! Dus dan kan ik gewoon lekker voor zilver gaan.
Danku! Morgen eens voor gaan zitten.
Heb je tips voor beginners qua formaten kralen / draad?
Thanks, ben hier al heel blij mee haha!
Laat de zoektocht naar beginnen
Heeft iemand hier nog iets aan? Rocailles 2 mm goud en ringetjes 0,7 mm groot. Allebei ongebruikt! (Bestelde per ongeluk 2 mm ipv 3 en de ringetjes vind ik te groot)
Zijn die lichte grijze kraaltjes?
Ik heb wel interesse in de kralen
Zit ik de hele middag al mijn mandje vol te gooien bij Sparklin Moon, zie ik nu dat die winkel gewoon een kwartier van mij vandaan zit
Toch maar bestellen - want nu zit het mandje toch al vol - en dan binnenkort even bezoekje brengen.
Edit: besteld! Veel zwart, wit, grijs, taupe, zilver en wat kleine bedeltjes. Ook op ali wat leuke munt bedeltjes besteld.
DM me maar, hoef alleen de verzendkosten ervoor te hebben (€0,91)!
Ik ben ook bezig met sieraden maken en ik heb van dat stugge elastiek om armbandjes mee te maken. Ze rekken wel ietsje mee maar ik heb ergens armbandjes vandaan waarvan het elastiek heel elastisch is. Heeft iemand tips?
Heb je de gouden ringetjes nog?
Ja!
Gedaan😊
Ik zou idd voor jou makkelijker op Etsy al gemaakte opties plaatsen, als ze iets op maat willen berichten ze je wel.
En die diy pakketten zie ik idd ook op websites, dus blijkbaar animo voor denk voor cadeautjes.
Ik zou een combinatie van alle 3 doen! Standaard, DIY setjes én op maar. Alleen maar op maat aanbieden lijkt me een beetje tricky, wat als je ineens veel aanvragen tegelijk krijgt? Dan red je het misschien niet en moet je mensen teleurstellen.
Ik zit in een hele andere creatieve business, de producten die we op maat maken vragen we echt veel meer voor. Lijkt me niet meer dan logisch!
Ik denk niet dat je per se een voorraad hoeft te hebben. Kan je natuurlijk doen, maar je kan ook duidelijk in je advertentie zetten dat t custom made is en met een levertijd. Zie je wel vaker. DIY pakketjes worden ook wel veel verkocht volgens mij. Je ziet ze in ieder geval veel.
Ik wil ook een etsy shop. Maar heb ongeveer honderd verschillende dingen die ik wil doen, en volgens mij werkt dat juist niet.