Zelfbruiner

Ben benieuwd! Geef je eerdaags een review?

Yes! Doe ik.

1 like

Besloot om 19:30 nog te gaan marineren in selftan en aangezien ik spierwit beddengoed heb, moest ik het er nu wel afspoelen. Ben benieuwd of die drie uurtjes effect hebben gehad, normaal laat ik het echt zes uur zitten. Ben ook verbrand vandaag dus hoop dat het bruine het rode maskeert :eyes:

Ohja, iemand al Bondi Sands Pure Foaming Water gebruikt? Die spray voor het gezicht is fantastisch maar ben ook benieuwd naar de dark versie voor het lichaam. Die heeft geen indicator en geeft dus niet af op beddengoed :sweat_smile:

& @Virago De eerste laag zit er op! Ziet er prima uit, nog wel subtiel dus benieuwd hoe het is als ik het vanavond nog een keer aanbreng.

Je hebt maar heel weinig nodig, ik had echt een flinke dot mousse op mijn handen en kreeg het bijna niet uitgesmeerd haha! Leek net alsof ik mijn benen met scheerschuim had ingesmeerd, zo zag het eruit. Vanavond ronde 2 met een stuk minder mousse. :sweat_smile:

2 likes

Mooi! En stinkt het?

Ik gebruik Bondi Sands en vind die echt fantastisch. Ik heb blond haar en blauwe ogen en vorig jaar toen het mega warm was heb ik op mijn benen een keer de Ultra Dark gebruikt voor ongeveer een uurtje en het leek alsof ik een week aan het strand had gelegen. Op mijn gezicht zou ik die niet doen, gisteravond heb ik een laag van de lichtste kleur gedaan voor ongeveer 2 uurtjes op mijn hele lichaam en het ziet er echt heel natuurlijk uit. Je moet die wel kopen met het washandje wat erbij hoort, maar ik vind het dus echt top.

Het heeft overigens een groene ondertoon dus je wordt niet oranje en ik vind het ook lekker ruiken. Ik heb mij daarna afgespoeld en er zitten 0 vlekken op het beddengoed.

2 likes

Vind het meevallen! Beetje zelfde als de Kruidvat versie, je ruikt het wel maar niet heel sterk.

2 likes

Ik kom ook altijd weer terug bij deze! Vind m foolproof, mooie kleur en fijne prijs. En heeeerlijk maar 3 uur intrekken en dan afspoelen.

1 like

Ik ga die St. Moriz ook maar eens proberen. Ik heb heel veel jaren geleden zelfbruiner geprobeerd en toen zag ik eruit als een giraffe. (Als in wit met oranje vlekken.) Eens zien welk effect ik nu krijg :sweat_smile:

Oh die heb ik en die vind ik dus juist echt stinken haha!

Oh haha grappig hoe dat verschilt!

2 likes

Dit is de ultra dark

En dit de light medium

Ik heb overigens niet de erasercreme want nooit echt nodig gehad.

1 like

Ik doe idd alleen mijn benen, voorheen ook wel eens mn hele lichaam maar dat kleurt allemaal sneller. Mijn onderbenen/schenen blijven altijd wit, mijn enkels en knieeƫn worden heel bruin :sweat_smile: Ik smeer mn enkels en knieƫn in met gewone bodylotion, mn onderbenen flink met zekfbruiner en wat er dan nog op de handschoen zit veeg ik uit naar mn bovenbenen en mn voeten.

Ik stop meestal bij mn ondergoed/bikini randje als ik mn benen doe, soms doe ik ook mn armen/buik/rug maar voor mn rug vraag ik hulp van mn vriend. Doe ik sowieso minder vaak, is vooral zodat het verschil met mn benen niet te groot wordt haha
Gebruik de light/medium van bondi sands en vind dat bruin genoeg, ben wel vrij wit in de winter dus als je van jezelf al een kleurtje hebt is het misschien niet opvallend genoeg

Dubbelpost maar,
Welke zelfbruiner raden jullie aan bij witte kledij? Ik gebruik bondi/dove/kruidvat maar geven toch allemaal een beetje kleur af
Ook qua wit beddengoed niet zo handig :sweat_smile:

Bij mij geven de druppels van tan luxe niet af! Die mix je met je eigen bodylotion of dagcreme. Kan mezelf dan in de ochtend insmeren en gewoon kleding aan doen, je hoeft het ook niet af te spoelen. Ik smeer echt alles in, dus ook onder m’n oksels bijvoorbeeld. Als ik dan een beetje zweet overdag geeft het zelfs niet af aan mijn kleren. Ook weleens in de avond ingesmeerd en dan gaan slapen en nog nooit iets gezien op mijn beddengoed en dat is dus wit haha.

2 likes

Geeft dat een egaal resultaat? Want ik ga ervan uit dat je het dan eerst in je hand mengt of zo?

1 like

Ja ik meng het idd in mijn hand en daarna gewoon goed uitsmeren. Doe meestal per lichaamsdeel smeren en dan dus ook een nieuwe portie mengen. Achteraf goed handen wassen en smeer dan altijd wat op m’n armen zit even uit over mijn handen.

Je moet wel beetje bewust smeren haha, dus goed kijken of je alles insmeert omdat het dus geen kleur heeft. Ik doe meestal een soort ronddraaiende beweging waar ik m’n handen dan bijv om mijn been leg en dan draai en smeer zodat je alles raakt. Met zo’n handschoen deed ik meer een strijkende beweging in de lengte, dat gaat bij deze druppels wel eerder mis.

1 like

Toen ik mn hele lichaam nog deed, smeerde ik t over mn billen uit ja. Maar nu niet meer omdat mn bovenbenen ook wel wat kleuren van de zon. Ik heb nooit een harde lijn omdat ik de mouse wat naar boven uit veeg/vervaag.

1 like

Nou na veel research over ā€˜tans without smell’ heb ik James Read fake tan bij Feelunique gekocht :stuck_out_tongue: ik ben benieuwd en zal hier neerzetten hoe het was!

2 likes