Zelfbruiner

Aangezien Kruidvat de bekende egf zelfbruiner uit het assortiment heeft gehaald ben ik op zoek naar een vergelijkbaar goed product. Dus welke zelfbruiner gebruiken jullie en zijn jullie daar tevreden over?

Ik heb inmiddels ook die van Nivea getest maar ik zit helaas helemaal onder de vlekken…

Huh ja is dat zo!!?!

Ben afgelopen maand bij verschillende filialen wezen kijken en of het schap is leeg of het schap is al helemaal verdwenen. Eerst kreeg ik van een medewerker te horen dat ze leveringsproblemen hebben en nu zeggen ze dat het helemaal niet meer binnen komt :sob:

1 like

Ik had het laatst als in het beutytopic vermeld: de st moriz fast tan mousse is fool proof en met 2-3 uur intrekken ben je al klaar! En het is goedkoop.
Dag van te voren goed scrubben, scheren en hydrateren en de dag erna dat spul opsmeren.

5 likes

Ja ik heb nu twee spray tans gehad met Marc Inbane en ik vond het resultaat heel mooi!!

1 like

Heeft iemand de Solait Instant lotion van Kruidvat wel eens geprobeerd? Met dat handschoentje.

Deze vind ik heel fijn, wel icm het handschoentje. Streeploos en zonder vlekken

4 likes

Dit is het resultaat van Nivea na een dag zweten (bij die van de kruidvat nooit gehad)

Let op, vies

Zojuist de kruidvat instant solait geprobeerd en die breng je heel makkelijk aan met dat handschoentje maar er kwam na een uur een druppel water op mijn been en dat kan je direct zien, beetje jammer.

Waterstreep

Ik heb ook een tester van de Rituals ontvangen dus die ga ik deze week ook maar eens proberen.

1 like

Hebben jullie bij zelfbruiners ook moeite om al je lichaamsdelen dezelfde kleur te krijgen? Ik gebruik een handschoen dus het zijn geen vlekken, maar moet twee/drie dagen smeren om mijn onderbenen dezelfde kleur te krijgen als mijn bovenbenen. Heb al verschillende zelfbruiners geprobeerd maar merk geen verschil :frown:
Iemand die een gouden tip heeft?

Sorry ik laat het doen, had ik misschien even moeten zeggen. Kost 25 euro en blijft rond de 8-10 dagen zichtbaar. Maar wel met Marc Inbane dus. Wat ik wel weet is dat ik van te voren mijn voeten en handen moet insmeren met een barrierecreme (?) die ervoor zorgt dat dat er mooi uit blijft zien. Ik vond de kleur super netjes, daarbij hoeft het niet zo lang in te trekken als andere merken blijkbaar!

1 like

Ik ben helemaal fan van st moriz fast tan. Beste zelfbruiner tip ooit @Okapi

Soms gebruik ik nog de kruidvat zelfbruiner bodylotion maar die is bijna op dus gebruik die alleen voor af en toe een beetje bijwerken. Maar verder zweer ik echt bij st moriz.
De kruidvat solait instant heb ik ook geprobeerd maar dat afwasbare laagje liet enorme vlekke achter op mijn lakens en inderdaad zulke strepen als jij hebt @Fylo en dat blijf je dus ook zien als je de rest eraf wast omdat daar de kleurfilm al eerder weg is dan op de rest van je huid. Was steeds een halve zebra met dat spul.

Fast tan werkt veel sneller (duh) dus dan hoef ik er niet mee te slapen en krijgt het geen kans om in mijn bed of op spullen te vlekken. En hij ruikt veel beter.

@frietmet zijn je onderbenen misschien droger dan je bovenbenen? Dat het daar eerder pakt dan op je bovenbenen?

3 likes

Mijn onderbenen pakken juist niet! Mijn benen zijn niet droog en ik scheer mijn hele been dus dat is het ook niet :frowning:

Heb je de Dark-versie? En hoe ruikt ie?

Waar kopen jullie de handschoentjes? Welke zijn goed en cheap? :nerd_face:

1 like

Het is meer dat mijn onderbenen en borst heel slecht pakken en de rest van mijn lichaam wel goed. Dus ik zou wel kunnen gaan smeren maar dan draai ik het probleem alleen naar om denk ik.

Maar jullie smeren dus ook meerdere dagen achter elkaar?

Dat is waar! Ik kan het eens proberen :smile:

Ik ga vanavond mijn lichaam insmeren met een zelfbruinende bodylotion en alleen mijn onderbenen met een selftanmouse. Ben benieuwd of het dan een beetje hetzelfde wordt.

2 likes

Ik heb ze van aliexpress! Je kunt ze ook bij de Kruidvat halen maar die gaan heel snel stuk, maar zijn wel fijn.

Deze heb ik van Aliexpress: http://s.aliexpress.com/Y7vauEBJ

3 likes

Ik heb de bodylotion van Dove, denk te vergelijken met die van Kruitvat en ik vind hem prima! Gebruik hem alleen op mijn benen en daar pakt ie goed op zonder te vlekken of af te geven. Ik blijf wel in masseren tot het volledig is ingetrokken (gewoon met handen) of ga voor een ventilator staan.

1 like

Wat jullie ook doen. Koop deze serie NIET. Geeft af als een motherfucker.

2 likes

Goede timing dit topic. Ja ik heb deze net gekocht en geprobeerd. Niet met handschoen trouwens, heb gewoon mijn handen gewassen.

Ben met het ‘instant’ effect wel tevreden. Nu eens even kijken hoe de zelfbruiner zich ontwikkelt. Heb mijn gezicht, decolleté en onderbenen gedaan.

1 like