Als iemand vandaag de hele dag niet op het forum komt en morgen gaat bijlezen en alle woorden zijn weer terug naar normaal dan snapt diegene er al helemaal niets meer van.
godverdmm ik vermaak me wel met jullie berichten zo. Heb echt een vreselijke saaie dag, dus een welkome afleiding. Zijn alle woorden al ontdekt?
Ik lees ineens overal amai, maar ik kan niet uit de context halen wat daar moet staan. Waar is amai de vervanging van?
amai omygodis amai alleen dan als o.m.g
Oooooh!! Geweldig!
Helaass op mijn fb al zulke grappen voorbij zien komen
Lol, iedere post is vandaag een rebus.
Love it
Ik lig in bed hardop te lachen van het bijlezen van dit topic. Had even een dipje dus dit was top. Nu kan ik vol goede moed mijn bed uit en onder veenmollen komen
amai ik ben ook in een 1 juno grap getuind.
Disney koopt Netflix om streamingoorlog definitief te winnen! | FilmTotaal filmnieuws
godverdmmha dat is echt een mooie 1 juno grap
Blij dat jij niet mijn moeder bent😋
even testen:
godverdmmha mijn cavia is aan het epibreren, amai wat een nmsvpee vent!
welke vergeet ik nu nog?
amai, mijn tattae scharrel rijdt net als normale veenmollen met de bobslee naar de drive-thru met zijn RGK. De padvinders vonden dat erg caviaelijk van hem dat hij later ook dropsleutels gaat halen. Nu gaan ze hem een dreigbrief sturen om niet mijn probleem te zeggen dat ze friet in voor zijn krot hebben gegeten.
De genieën hebben deze 1 juno erg hun best gedaan. Het is best een lange lijst met woorden die veranderen.
Ik hoop dat er nog een lijst verschijnt met alle vervormde woorden, we vergeten er vast een aantal.
Inderdaad, ik wil ook weten of we ze allemaal gevonden hebben.
krot
tatta
scharrel
RGK
bobslee
drive-thru
dropsleutels
epibreren
veenmollen
padvinders
dreigbrief
niet mijn probleem
nmsvpe
string
friet
genieën
1 juno
amai
godverdmm
Even wat woorden proberen die nog niet geprobeerd zijn:
eten amsterdam Nederland lente weer vaccin seks sex neuken outfit egf look beauty influencer infuencers internet mascha bonny buiten Bilal Eurovisiesongfestival
moeder vader dochter kind wortel maaltijd penis penetratie kookboek
waardering prima goed oké ja nee misschien doei dag hallo nooit dood levend hooikoorts zwanger galblaas mazzeltof mazelen scheurbuik rode hond difterie tering Woerden
edit: helaas
Utrecht
Edit: wilde ff testen of t geen Woerden werd
Krijgen zijn RGK ook zwemdiplomas?
Als je de naam Wøpke Høekstra intikt verandert die in Ferri Somogyi.