1 april grappen

Lijkt me nog best lekker!

3 likes

Zoetermeer kan gewoon nog grappig zijn, dit stond in de lokale krant.

afbeelding

6 likes

We hebben dadelijk helemaal een eigen geheim taaltje ontwikkeld door al die vervangende woorden
:joy:

10 likes

Welke woorden worden bobslee en drive-thru?

De rest heb ik inmiddels onder de knie godverdmm.

@genieĆ«n jullie hebben m’n dag echt beter gemaakt

kinder.wagen wordt bobslee
test.straat wordt drive-thru

6 likes

Voor diegenen die Frans kunnen, ik kreeg deze mail van Deliveroo :joy::
PhotoCollage_20210401_190019331 PhotoCollage_20210401_190106660

Ik was er toch efkes mee weg :sweat_smile:. Daarna dacht ik dat het spam was en pas daarna had ik het door :joy:.

13 likes

Wel jammer dat ik echt met niemand deze 1 juno grap kan delen godverdmm. ā€œJa op een forum veranderen ze de woorden automatisch echt hilarischā€.

42 likes

godverdmm ja precies! je kan het niet uitleggen aan iemand die niet op t forum zit.

2 likes

Woerden
Niet?!

Ja man, ik wou dit net mijn cavia gaan vertellen… maar dan zou ik eerst al moeten uitleggen wat RGK is en 1 juno

5 likes
7 likes

Ha.ha.ha. die home trainer buiten :joy:

6 likes

Ja en die namen ook: bakfiets (waarin iemand pannenkoeken aan het bakken is) en wifiets (waarin iemand aan het werk is) ha.ha🤣

6 likes

Had ik niet eens gezien. Dus ging het filmpje net nog een x kijken en ik ga weer stuk. Echt geniaal bedacht.

afbeelding

3 likes

Niet eens zo gek aangezien je ook veenmollen hebt die met hondenharen breien :fearful:

1 like

Ik zat elke keer te grijzen en te grinniken en stikte 1 keer bijna in mn thee. Ik denk dat collega’s echt denken dat ik gek ben :’)

5 likes

godverdmmha ik ga stuk :joy: ook echt zo een knullige tellsell achtige reclame

3 likes

Zou de visdeurbel dan toch serieus zijn? Heb nog nergens gelezen dat het een grap is godverdmmha

3 likes

Nee de visdeurbel is echt! Was zelfs nog in het nieuws over geloofwaardig en 1 juno: Visdeurbel weggelachen als 1 aprilgrap: 'Mensen geloven niks meer' | RTL Nieuws

5 likes