Ben benieuwd wat de forumgrap dit jaar wordt
Wisseling van woorden vond ik wel geniaal vorig jaar
Amai
Cavia, Juno
Europa moet minder afhankelijk worden van gas. Want dat veroorzaakt bevings in Groningen en daar spekt Poetin de oorlogskas mee. Om particulier verbruik in te dammen wil de gemeente (dat krijg je met al die linkse en duurzame partijen) in samenwerking met Waterbedrijf Groningen de rem zetten op lang douchen.
Een gemiddeld Nederlands huishouden jaagt zo’n 1500 kubieke meter gas er per jaar doorheen, blijkt uit data van energievergelijken.nl. Daarvan wordt 75 procent opgestookt voor de verwarming van woningen en zo’n 20 procent gaat naar douchen. De snelle rekensom leert dat vijf minuten korter douchen jaarlijks zo’n 60 kuub gas per huishouden scheelt.
Groningen legt lang douchen aan banden: vanaf komend weekend na 10 minuten minder waterdruk.
Mijn cavia is vreemdgegaan
Weinig nog gespot tot nu toe of ligt het aan mij? Ö
Ik hoop vooral dat het voorspelde pak sneeuw een grap is eigenlijk
Mijn gemeente postte dit vandaag. Lijkt me ook een 1 april grap
Mensen gaan er ook heel serieus op in dat het wel een kort tijdsbestek is enz. En dat ze moeten werken dus geen tijd om er langs te gaan
Dit heeft een ex-werkgever van mij ook een keer gedaan, maar dan met het verkopen van fietsen die al te lang in de fietsenstalling stonden.
Weet nog steeds niet of het een 1 april grap was, want niemand had erop gereageerd en volgens mij heeft er ook niemand ook maar een beetje om gelachen.
Ook niet helemaal the way to go natuurlijk. Om dat dan maar zelf te gaan bepalen/oplossen
Huh wat zou hier de grap aan zijn?
En wat is het antwoord?
Why
Noooooooo, never nooit meer
Haha inclusief zo’n lelijk home bordje.
Graag wel de ketting meenemen als je daar staat, zodat je niet voor onverwachte verrassingen komt te staan