1 april grappen

Weet je wat nog erg is… als je heel lang rijke mensen in Het Gooi wijsmaakt dat dit HET nieuwe ding voor in je badkamer wordt, ze het nog echt willen kopen ook.

5 likes

:woman_facepalming:t2:

18 likes

God, ik heb dit gewoon voor waar aangenomen.

5 likes

De pizza bitterballen van Dr Oetker? Vooral icm de reclame over ananas en Italiaanse Pizza :joy:

Edit: ze zijn al wel te koop dus ik denk het bij nader inzien niet, haha

6 likes

En ik kreeg een mail van Bobs autowas dat je daar morgen je caravan door de wasstraat mag halen

5 likes

Al die ongeloofwaardige “ludieke” grappen zijn echt totaal niet grappig. :grimacing:

5 likes

De school van onze kinderen heeft een mail gestuurd dat, omdat de wc’s vaak vies zijn, ze een toilet juffrouw hebben aangenomen en kinderen nu 20 cent per toilet bezoek moeten betalen.

Het is echt lachwekkend hoeveel ouders er ingetrapt zijn. Sommige waren echt woest :rofl:

70 likes

22 likes

Op LinkedIn kwam ik een post erover tegen, maar dit is sneller zo.

9 likes
1 like

Haha ik snap deze denk ik niet? Of is het de grap dat het een (knappe) man is?

2 likes

Wel cool, haha. Bij ons op het werk hoorde ik onlangs van “virtuele brandopleiding”, opleiding brand blussen met virtual reality-brillen, dat klonk mij zo futuristisch in de oren, maar het werkt wel goed, naar het schijnt.

3 likes

Ja dat is de grap. :sweat_smile: niet dat het een man is gok ik maar dat het een hottie is die in je kraambed ligt.

6 likes

Rare grap…alsof er geen mannelijke verloskundigen zijn?? Ja heel weinig. Maar toch

7 likes

Ik denk dat het meer het ding is dat hij daar met ontbloot bovenlichaam op de foto staat plus ‘sexy blik’ dan dat het persé gaat om geslacht🤪

Hahaha

12 likes

Hhb heeft weer een kijkcijferhit bedacht

12 likes

11 likes

8 likes

1 makreel :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::rofl:

20 likes