Op het Facebook logo klikken. Dan gaat hij door naar fb zelf een kan je de link kopiëren
“Via de katheter wordt de blaas gevuld met water. Huts!”
In de hal bevindt zich een deur, welke om onbekende redenen niet naar behoren functioneert. Volgens de eigenaar gaat het gerucht dat deze deur behekst is, wij durven dit te betwisten.
Mijn vriend werkt als leerkracht voor groep 6/7 en hij heeft ze wijsgemaakt dat ze een trip naar de Efteling kunnen winnen als ze als langste klas van de bovenbouw hun trui verkeerdom aan houden vandaag al die bovenbouwkinderen met een capuchon in hun gezicht
Vandaag gemaakt vandaag gekomen beter toch!!! Als ze m fixen zou ik direct gebruiken
Deze vond ik ook leuk: Aan de rechterzijde woont een wat uitgedijde, volumineuze buurman die op zijn tijd niet veel meer nodig heeft dan wat stukken papier.
Hahaha Gijs
Dit is serieus nog wel een goed idee. Mijn planten gaat altijd dood dus ik wil ook wel met iemand matchen die mijn balkon en planten wil onderhouden.
Ik zag net op insta bij Dave Roelvink in samenwerking met de Efteling ook een voorbij komen (ben niet goed in grappen uitleggen dus doe ik ook maar geen poging toe nu)
Ik vind die van Schiphol heel leuk gedaan. Ze zochten zogenaamd een nieuwe ‘mind your step’ stem en ondanks dat het een 1 april grap was, zat er een auditie tussen die ze zo aansprak dat die stem nu 1 dag te horen is op Schiphol
Haha Monica Geuze was ook een 1 april grap.
Daar ben ik ingetrapt
Ja haha echt erg eigenlijk
Haha heerlijk al die berichten hier.