1 april grappen

Kwam deze net tegen op straat

31 likes

Vandaag gemaakt vandaag gekomen beter toch!!! Als ze m fixen zou ik direct gebruiken

Deze vond ik ook leuk: Aan de rechterzijde woont een wat uitgedijde, volumineuze buurman die op zijn tijd niet veel meer nodig heeft dan wat stukken papier.

11 likes

Hahaha Gijs :heart:

8 likes

Dit is serieus nog wel een goed idee. Mijn planten gaat altijd dood dus ik wil ook wel met iemand matchen die mijn balkon en planten wil onderhouden. :joy:

2 likes

Ik zag net op insta bij Dave Roelvink in samenwerking met de Efteling ook een voorbij komen (ben niet goed in grappen uitleggen dus doe ik ook maar geen poging toe nu)

2 likes

De anti verspillingsslab. Hoe ik af en toe eet, zou het voor mij nog wel eens handig zijn.

16 likes

7 likes

Ik vind die van Schiphol heel leuk gedaan. Ze zochten zogenaamd een nieuwe ‘mind your step’ stem en ondanks dat het een 1 april grap was, zat er een auditie tussen die ze zo aansprak dat die stem nu 1 dag te horen is op Schiphol :joy:

46 likes

Haha Monica Geuze was ook een 1 april grap.
Daar ben ik ingetrapt

Willie komt zogenaamd met een Marktplaats voor seksspeeltjes. :upside_down_face:

8 likes
9 likes

I wish!

En nieuw bij Starbucks… bloemkool melk!

6 likes

Ja haha echt erg eigenlijk :joy:

3 likes

Haha heerlijk al die berichten hier.

2 likes

Is Monica Geuze een grap? Ik snap hem niet

2 likes

Ik vond deze ook heel zoet! (even de bijgaande tekst lezen)

8 likes

Ik weet niet wat de bedoeling is, maar ik heb vandaag al 10 mensen op Linkedin gezien die manager bij PWC zijn geworden. Of ze doen daar op 1 april massapromotie of het is een grap

7 likes

In april en oktober zijn volgens mij wel de promotierondes dus dat zou best wel kunnen

Wij zijn op school al een paar weken bezig met examenntraining voor het vak zorg en welzijn. Dat houdt in dat we veel praktische vaardigheden extra oefenen en dat sommigen daarvan op het examen zullen komen.

Nu hebben we gister gezegd dat we vanuit het ministerie van onderwijs te horen kregen dat er een bepaalde praktische vaardigheid onderdeel was van het lesprogramma en dat we dat echt even gemist hebben… heel erg en onprofessioneel van ons. Dus daarom moesten alle leerlingen dat gister meteen gaan oefenen.

Dat was het verschonen van incontinentie materiaal bij een volwassene. Leerlingen moesten dan een inco over hun broek aan doen, in bed gaan liggen en een andere leerling moest dat dan verschonen. Omdat we met te weinig docenten waren en het zo snel moest was onderdeel van de opdracht dat leerlingen het stap voor stap moesten filmen en via teams moesten inleveren. Op die manier konden we dan checken of dat ze het op de juiste manier gedaan hadden en ze achteraf nog feedback geven.

Ze trapten er allemaal echt maximaal in. Eind van de les op het bord geschreven 1 april!!! En gezegd dat we super veel leuk beeldmateriaal hebben voor hun diploma uitreiking. Toen pas viel het kwartje hahaha. Echt ze gingen helemaal stuk allemaal.

32 likes