1 april grappen

Is Monica Geuze een grap? Ik snap hem niet

2 likes

Ik vond deze ook heel zoet! (even de bijgaande tekst lezen)

8 likes

Ik weet niet wat de bedoeling is, maar ik heb vandaag al 10 mensen op Linkedin gezien die manager bij PWC zijn geworden. Of ze doen daar op 1 april massapromotie of het is een grap

7 likes

In april en oktober zijn volgens mij wel de promotierondes dus dat zou best wel kunnen

Wij zijn op school al een paar weken bezig met examenntraining voor het vak zorg en welzijn. Dat houdt in dat we veel praktische vaardigheden extra oefenen en dat sommigen daarvan op het examen zullen komen.

Nu hebben we gister gezegd dat we vanuit het ministerie van onderwijs te horen kregen dat er een bepaalde praktische vaardigheid onderdeel was van het lesprogramma en dat we dat echt even gemist hebben… heel erg en onprofessioneel van ons. Dus daarom moesten alle leerlingen dat gister meteen gaan oefenen.

Dat was het verschonen van incontinentie materiaal bij een volwassene. Leerlingen moesten dan een inco over hun broek aan doen, in bed gaan liggen en een andere leerling moest dat dan verschonen. Omdat we met te weinig docenten waren en het zo snel moest was onderdeel van de opdracht dat leerlingen het stap voor stap moesten filmen en via teams moesten inleveren. Op die manier konden we dan checken of dat ze het op de juiste manier gedaan hadden en ze achteraf nog feedback geven.

Ze trapten er allemaal echt maximaal in. Eind van de les op het bord geschreven 1 april!!! En gezegd dat we super veel leuk beeldmateriaal hebben voor hun diploma uitreiking. Toen pas viel het kwartje hahaha. Echt ze gingen helemaal stuk allemaal.

32 likes

Ik snap het nog steeds niet haha daar naaien ze toch alleen zichzelf mee

2 likes

Zou het misschien zitten in de t-shirts die worden uitgedeeld met de letters BLC erop? Lijkt me ook niet echt iets voor het VO haha.

1 like

Voor jongeren van 15-18 is er niks erger dan in shirts van school rondlopen in een pretpark, in een vaste groep die je niet zelf mag kiezen en ook nog met een docent erbij :stuck_out_tongue_winking_eye: dat is de grap denk ik.

13 likes

Ja en de chaos die er dan bijkomt als al die tieners samen in 1 lokaal gaan staan panieken :rofl:

3 likes

Hahahaha okee geen grap dus

2 likes

Deze is ook leuk

22 likes

10 likes

Love dit als het echt zou zijn :joy:

6 likes

Bij mij op werk hadden ze een mail rondgestuurd dat we over gaan op wasbaar incontinentiemateriaal en dat dit met de hand uitgewassen moet worden, inclusief rooster met wie op welke dag wasdienst heeft.

17 likes

Bij mij op het werk nam iemand afscheid op 1 april.
Die persoon zelf zat al de hele tijd te roepen dat ze dan op 1 april zou zeggen dat het een grap was en iedereen vond dat grappig.

Geld ingezameld, cadeau gekocht etc etc… dus wij zon afscheidsmoment met alle vaste collega’s gepland

Zegt ze; ja 1 april, ik ga niet echt weg!!

Iedereen in shock en keek naar mij want ik ben HR
En ik stond daar ook van wtf doe jij nou…

Zegt ze; sorry kon het niet laten, vond dit wel een mooie afscheids actie

13 likes

Als ze een keer echt weg gaat krijgt ze niks wat ze heeft al een feestje gehd. :joy:

3 likes

jaaa hihaho moest hier echt om lachen :rofl:

2 likes

Maar ging ze nou weg of niet?:joy:

1 like

Haha ja… ze is echt weg!

Mensen waren vooral in shock omdat ze de afgelopen weken niet te harden was en iedereen aan het aftellen was naar dit moment

6 likes

Ik heb echt nog niks gezien maar kom maar doooooor.