Ik zal wel slechte humor hebben, maar die van de Ikea vind ik echt grappig
Ik vind de slogan erbij nog het grappigst
Ik snap hier de grap ook niet echt, want ze hebben toch ook dit soort pakjes a la de boerenomelet.
Die van Monica (op TikTok) is 10/10 echt heel benieuwd hoeveel mensen nu een Espresso door hun Stelz heen gaan gooien
Hoezo denk je dat dit een 1 april grap is? Is toch niet zo gek om espresso te combineren met drank
Zwembad bij ons heeft koeien geadopteerd, die houden dan het gras rond het buitenbad mooi kort
De Efteling heeft ook een grap ivm holle bolle Gijs die via AI zich aanpast aan zijn publiek.
De e-mand bij de lidl, die rijd achter je aan na activatie met de lidl plus app
De running seat van vue
De bitterbal pizza van new york pizza
Het pizza biertje bij dominos
Matcha roll van sushipoint
!
Vivera kikkerbilletjes
Bagels in blik
Eau de croissant van appie
!
Chardontea van gall en gall
Bananenschil recycle programma
Ze heeft het niet zelf bedacht iig… Ik had een paar dagen terug iemand anders gezien die hetzelfde drankje maakte
Espresso met tonic is ook vrij normaal
Oké misschien niet juiste groep, want zie alleen publieke 1 april grappen.
Ik ben verantwoordelijk gesteld voor de 1 april grappen op kantoor… dus hebben jullie tips, waar ik de sfeer nog wel mee behoud haha
Op mijn middelbare school was de grap eens dat we moesten gaan betalen voor de wc. Zoiets misschien? Kan ook met koffie/thee.
Dit is bij sommige bedrijven dus echt zo . Ik moest een paar weken geleden voor mijn werk naar een ander bedrijf en daar betalen werknemers dus voor koffie en thee.
Behalve de running Seats wil ik dit allemaal!!
Chardonnay thee kan ik je niet aan helpen maar champagne thee wel!
Oeh nice, ik denk ook lekker als icetea
Ik denk echt dat ze bij sommige dingen, zoals matcha sushi, willen kijken of er een markt voor is. Was ooit toch met de Zuivelhoeve en likeur 43 dat er zoveel positieve reacties op kwamen dat ze het echt gingen maken?