1 april grappen

14 likes

Dat drive-in bioscoop doet ons zwembad al een tijdje!

2 likes

Ik wil dat dit echt is!!

2 likes

Ja is heel erg lekker als ijsthee! En helemaal fijn met wat citroenschijfjes

3 likes

Vorig jaar bij de douane

1 like

Betalen voor parkeren en fietsen stimuleren dat je er geld bij krijgt? Bij mijn oude werk was er een hele rel ontstaan omdat we hadden gemaild dat er genderneutrale wc’s kwamen

1 like

Eigenlijk echt dom dat iedereen 1 april grappen maakt al een maand of week voor het zover is. Het is toch “1” april kom op.
Vind het nog erger dan black “friday”.

17 likes

Niet op jou gericht, maar eigenlijk is het toch best gek om zulke ‘genderdingen’ voor een hihaho 1 april grap te gebruiken? Je gaat dan al uit van weerstand ofzo, weet niet hoe ik het uit moet leggen

25 likes

Ik zou in zo’n geval ook denken, een 1 april grap moet grappig zijn. En ontdekken dat je collega’s kleinzerig doen over een genderneutraal toilet is eerder om te huilen…

4 likes

Ik vind het nochtans niet veel beter als een persoon bedenkt dat dit een goede 1-aprilgrap kan zijn.

5 likes

Ja dat klopt zeker wat je zegt. Het was gemaild door mijn collega’s zonder overleg met directie of wie dan ook. Ik typ “we” omdat ik wel in dat team zat maar was die dag vrij toen dit bedacht en gestuurd werd. Later hebben die collega’s ook excuses gestuurd. Het is geen leuke grap maar vooral niet icm de academie waar ik toen werkte.

2 likes

Bij ons op m’n werk hadden de conciërges idd de grap gemaakt dat je moest betalen voor koffie/thee. Ze hadden een aantal weken ervoor aangekondigd dat dit zou gebeuren en op 1 april hadden ze zo’n contactloos-betaalding op de koffieapparaat geplakt haha. Die hadden ze op marktplaats gekocht.

Was wel grappig! Sommige collega’s hadden koffie van thuis meegenomen :joy:

17 likes

Misschien van die “voice activated” stickers opplakken op bijvoorbeeld deuren, vending machines, koffiezetapparaat etc

8 likes

Dat jullie voortaan met een corveelijst gaan werken? Dus dat ook de toiletten etc gepoetst moeten worden, spullen kun je ophalen bij de receptie/office manager/gerrit, suces!

(zou ik trouwens bij ons niet eens een slecht idee vinden)

3 likes

Monkeytown krijgt zijn eerste achtbaan. TikTok - Make Your Day

2 likes

Die kat is wel echt :smiling_face: heeft ook een instagram account

3 likes

Hier kregen we een aantal jaar geleden een mail dat de directie allemaal eigen parkeerplekken zou krijgen en de rest van het personeel maar in de omgeving een plekje moest zoeken als de parkeerplaats vol is. Werd heel heftig op gereageerd, pas later werd duidelijk dat het om een 1 april grap ging. :sweat_smile:

1 like

Miss kan je zeggen dat iedereen vanaf nu gestopt word met papieren handdoekjes/zo’n apparaat waar je je handen in kan doen en iedereen zijn eigen handdoek mee moet nemen om handen af te drogen.

1 like

De meeste vind ik stom, maar vind deze toch wel leuk.

37 likes

Ik snap nu wel waarom bedrijven 1 april grappen plaatsen. Normaal gesproken krijg ik met moeite 10 likes op een foto en nu krijg ik veel meer likes op een stomme 1 april grap die ik in elkaar heb geflanst. Het ergste is nog dat mensen het serieus nemen en ik nu niet weet of zij mij in de zeik nemen.

4 likes