1 april grappen

Ohh ja hier kan ik dus ook niet tegen :roll_eyes:


Grapje van Synoniemen.net, deze lay-out?

8 likes

Jezus wat flauw.

2 likes

Stackexchange/overflow heeft ook een leuke layout vandaag!

En hebben jullie de video van de Google Nederland al gezien?

Edit: oeps ja Biloxiparish had hem al geplaatst!

4 likes

Vorig jaar hadden ze dit toch van Ritter Sport in Duitsland?

Haha als niemand ze eet wordt et over een paar weken wel viezig :stuck_out_tongue:

@JanHagel wat stom, lijkt me heel ongemakkelijk. Vond het een leuk idee!

Ik zou willen dat dit echt was :disappointed:

39.6k Likes, 1,014 Comments - OREO (@oreo) on Instagram: “Stuf Lovers rejoice — our mistake is your dream come true.”

21 likes

Kan niet wachten op de 1 april grap van het forum volgend jaar!
afbeelding

28 likes

Oh dit zou ik bestellen, jammie

1 like

Oh, die kan ik je alvast verklappen hoor. Dan werkt jouw wachtwoord opeens niet meer.

:troll:

26 likes

Dacht dat je die van dit jaar niet meer kon overtreffen, maar toch wel!! Hahhahaahahahahahahaahahagagagagaagava

8 likes

Sassy admins these days :ok_hand:t2:

4 likes

Herkenbaar beeld! Ik was gisteren ook bezig met synoniemen zoeken en werd gek van dat schuine gedoe.
Ik kon alleen maar denken ga weg met je stomme grap, ik ben hier bezig met mijn scriptie ja.
Maar goed, ik was al rete chagrijnig, dus dat niet geholpen hebben :sob:

5 likes

Volgend jaar moeten ze dan maar synoniemen een dagje wisselen voor antoniemen maar misschien klagen studenten die hun scriptie schrijven de gratis website dan wel aan voor het halen van een onvoldoende voor hun scriptie. :face_with_hand_over_mouth:

10 likes

Whahahaha dat zou wat zijn zeg!

Deze vond ik wel grappig omdat er dus ook echt onzinnige gender reveal lasagne bestaat :'D

En deze was gewoon lief. Honden als ballenjongens tijdens een tennis tournament.

16 likes


Aah deze grap… whyy :scream:
Ja, dit is Dr Phil

6 likes

Ik snapte de grap eerst niet, totdat ik het scheermes zag :joy:

3 likes

Hahaha nohhh, dit is zo wennen! Ik ben nog steeds niet gewend aan Peter R. de Vries met een blote billenhoofd terwijl hij ook al iets van 5-10 jaar snorloos is.

2 likes