1 april grappen

Bij Dr Phil snap ik de grap niet, tenzij het gephotoshopt is. Haha ik heb m’n snor afgeschoren!

1 like

Maar wat is de grap dan? Hij heeft toch echt zijn snor afgeschoren?

3 likes

Nee was gephotoshopt!

3 likes

Ohhhhhhh! Haha ok ja wel grappig dan

Haha die voor volgend jaar is wel leuk. Of bij de ingang desinfectiezeep hangen en papieren mondkapjes die mensen moeten gebruiken en op moeten doen voordat ze binnenkomen.

8 likes

Ik herkende hem eerst niet, toen zag ik het scheermes en toen dacht ik AHA hij heeft natuurlijk altijd een snor! Duhh! :joy: Leuke grap vind ik haha. En al had hij het echt gedaan dan was het alsnog leuk om mensen te shockeren ermee

Ik heb op mijn werk een blad gehangen bij de printer/scanner/kopiemachine dat die bediend kon worden met gesproken commandos. Toch iemand die erin getrapt was en het probeerde. :slight_smile:

26 likes

Lekker mosterd na de maaltijd, maar ik wilde toch even de grap delen waar ik dit jaar ben ingestonken. Mijn werkgever mailt op maandag altijd de nieuwsbrief rond, maar ik las die pas op woensdag (Jaa ik dek mij in waarom ik er ben ingetrapt). In die nieuwsbrief stond ook dit kopje:

Ik was al helemaal over de zeik dat mijn mooie lease auto verneukt zou worden door die stickers, tot mijn accountmanager keihard lachend zei: “schat, van wanneer is die mail?”

22 likes

Hahahaha als deze screenshot je bekend voorkomt dan zijn we denk ik collega’s :rofl::sweat_smile:

Ofzo… nu een jaar verder en die grap is opeens een soort van waarheid :see_no_evil: Het zou nu wel geloofwaardiger zijn :grimacing:

65 likes

Wel minder grappig nu omdat het waar is :sob: (in Spanje moet je dus je schoenen ed desinfecteren).
@Krabsalade wat vind je ervan dat je een voorspellende gaven hebt :o :stuck_out_tongue: Wat voorspel je voor volgend jaar? Kunnen we er alvast rekening mee houden hehe

6 likes

Jouw gulp staat open

:poop:

7 likes

Ik heb eigk helemaal geen grappen gezien?

Om de moed er toch een beetje in te houden (groep 3) heb ik ze vandaag een digitale luizenscanner toegestuurd. Erbij verteld dat we normaal altijd de luizencontrole op school doen maar dat dat nu niet meer kan dus dat ze het nu thuis even moesten doen. Kinderen vonden het erg leuk zeiden ze!

Linkje voor de liefhebbers: https://www.harmhofstede.nl/digibord/luizenscanner2/

Ben benieuwd of jullie luizen hebben :joy:

33 likes

Ik eet echt nooit croissantjes maar door je naam en afbeelding heb ik nu echt zin daarin

Heb dit net bij een kind van een collega gedaan

10 platjes die ik weer kan verhandelen in Animal Crossing. :crazy_face:

3 likes

13 likes

Dat staat toch niet :confounded:

2 likes


Ik zag deze voorbij komen :smile:

8 likes