90 Day Fiancé

Ik ken al deze stellen helemaal niet? Alleen Darcy en Jesse, wat een engerd is dat!!

Ik mis Chantal en Pedro en Nicole en Azan.

1 like

Dit zijn de stellen van de vrijdagavond uitzending!

Ja die anderen mis ik ook, ben benieuwd of daar ook nog weer een vervolg op komt, denk het haast wel? Dat verhaal van Nicole en Azan loopt nog volop toch?

Ik hoop wel dat er een vervolg komt! Volgens mij zijn Azan en Nicole nog niet getrouwd? Vraag mij af of ze nog in Marokko is.

Ja echt niet te doen (maar ik vind alles aan hem vreselijk)

Ik kijk nu ook de herhaling maar vind die Kalani echt raar en belerend doen naar Asuelu. Ze geeft hem nu min of meer dan schuld van dat ze zwanger geworden is. “We hebben net een gesprek gehad en nu heb je me zwanger gemaakt”. Uh je had zelf ook voorzorgsmaatregelen kunnen nemen troela?

En die vriend van Olga heeft ook een paar rare kronkels in z’n hoofd, brrr.

1 like

Man man man, Karine ook zwanger. Trieste situatie ook weer. Doen die mensen allemaal niet aan voorbehoedmiddelen ofzo.

Ik wil niet weten hoeveel ziektes die kerel heeft, hij had nogal wat vriendinnetjes gehad zeiden ze een keer.

@Chesirecat Ja :joy: Je zag hem echt rekenen hahaha. Ben benieuwd of hij om een dna test gaat vragen.


Er gaan ook wat geruchten over dat Jon de vader van Lucy zou zijn. Ik zie idd wel gelijkenissen, die ogen vooral. Vind Lucy wel echt een cutie trouwens.

Verder Jesse :roll_eyes::roll_eyes: Ja hij staat echt voor integriteit, echt het eerste waar ik aan denk als ik Jesse zie. Mijn vriend doet nu steeds Jesse na, kin omhoog, haar zwiepen, boos tegen de muur leunen en raar articuleren, het is zo spot on :joy: Ik probeerde Larissa te immiteren maar volgens vriend klonk ik als graaf Dracula? :thumbsdown:

1 like

Kijkt iemand? Ik vind dit stel met die kerel uit Jamaica irritant. Waarom trouwt ze met hem (met elvis NB) in Vegas als ze dat zo duidelijk niet wil?

Omdat ze bedreigingen hadden gekregen op de website van hun bruiloft, ze waren bang dat iemand ze iets aan zou doen als ze hun bruiloft daar door zouden laten gaan.

1 like

Wow

Yes, ben ook aan het kijken! Wist niet dat er op vrijdag nieuwe afleveringenen waren (ik zie altijd dezelfde afleveringen 3x en er lijkt nooit vordering te komen :joy::face_with_raised_eyebrow:)

Vind het echt een naaistreek van die Steven om niet dat K1-visum voor Olga aan te vragen toen hij zei dat hij dat zou doen… het leek erop dat hij de relatie ging verbreken en opeens vraagt ie haar ten huwelijk. Huh. Deed me echt denken aan die scene in Modern Family waarin Claire Mitchel adviseert om eerst heel slecht nieuws (uitmaken) te vertellen om dan met het goede nieuws te komen (ten huwelijk vragen) :rofl: Geen goed advies dus haha

Jaaa inderdaad, en nu blijkt dus toch dat hij gewoon vreemdgaat…:woman_facepalming:t2:

Hahhaha over dit mens verbaas ik me elke keer weer… Dat ze vind dat hij complimenten moet maken naar haar over dat ze er goed uitziet en dat hij dat in de twee uur dat ze ergens zijn (ofzoiets) nog niet heeft gedaan, hele drama erover. Hoe kan iemand zo zijn hahah ze denkt echt dat ze Miss USA is ofzo… En die vrienden die erbij waren zaten ook zo :face_with_raised_eyebrow:

Sorry mensen weet even nog niet hoe ik meerdere citaten in een bericht krijg haha

Wat een triest gedoe met Darcy en Jesse. Wat is Jesse toch een nare vent.

Hazel was lekker manipulatief bezig, even leek Tarik het in te zien maar helaas toch ten huwelijk gevraagd. Sowieso vind ik Hazel zo schijtirritant met dat lijzige emotieloze stemmetje.

Ricky en Ximena vind ik best een leuk stel. Ze is wat dramatisch maar verder lijkt ze me best leuk en normaal in de omgang.

Paul en Karine, wat sneu. En dat ze ook ervoor opgenomen moet worden, lijkt me heel verdrietig en rot.

Spoiler Paul en Karine

Ze wordt weer zwanger en dat gaat wel goed, ze heeft een babybump foto op haar insta gezet

En dan Michael en Angela, hoe ze dat zei ‘you are coming to America’. Echt alsof hij een test had gehaald en dit is z’n beloning (is ook wel een beetje zo natuurlijk). Ik vond die jurk haar best mooi staan! Beter dan die strakke goedkope rommel die ze normaal draagt.

3 likes

Ximena lijkt me echt heel leuk! Ze gaat ook best goed om met wat die kerel haar heeft aangedaan (is gewoon lullig om backup te zijn). Als hij geen backup had gehad, had ik ze wel een van de leukere stellen in de geschiedenis van de serie gevonden

(ik heb de laatste aflevering nog niet gezien dus misschien is mijn mening verouderd)

2 likes

Ja wat een sukkel

Ik had m’n rondje nieuwssites al gehad dus keek weer eens op dailymail.com, zie ik toevallig vrijwel meteen bovenaan de pagina dit artikel:

Larissa zit sinds gister vast en de politie denkt dus dat zij haarzelf de wonden heeft toegebracht, ook al beweerde zij dus dat Colt het had gedaan.

Ja maar als dit klopt gaat dit wel erg ver natuurlijk… Jezelf verwonden en je man ervan beschuldigen.

Aah ik vond dit zo leuk hè :grin: kijk alleen de originele.
Nu de herhaling kijken :grin:

Zou me niks verbazen idd!

Ik keek wel op van dat Ashley blijkbaar kinderen heeft? Wonen die niet bij haar? Ze noemt ze ook nooit. Straks even googlen.