90 Day Fiancé

Oeeehh teaaaaa :tea: :tea: :tea:

1 like

Ik vind Varya zo leuk, ik heb echt geskreeuwd tegen de tv dat ze die zak moet laten maar helaas

1 like

Ja echt een slappe zak. Hij hield Mary nog aan het lijntje voor het geval dat het niks zou worden. Ik kijk wel uit naar de tell all. Ik ga er goed op als de deelnemers elkaar gaan aanvallen.

4 likes

Ja dat is een goede vraag hahaha
Ik vond sowieso dat hele aanzoek en hun afscheid bij het vliegveld heel raar. Varya zei letterlijk dat ze nog geen ja kan zeggen, omdat ze hier en daar nog wat twijfels heeft. Vind ik gewoon een volwassen antwoord. Maar Geoffrey’s ego was al gedeukt en hij was er helemaal klaar mee. Voor Geoffrey was de relatie over, voor Varya duidelijk niet.

Ik vind dat Varya wel ballen heeft. Ondanks dat ze geghost is, gewoon in het vliegtuig stappen naar Amerika, to get her man. Vraag me wel af hoeveel tijd er tussen zat. Voor m’n gevoel iets van 3 of 4 weken.

6 likes

Vind Geoffrey zó raar! Boos zijn op Varya en zichzelf in de slachtofferrol zetten, terwijl hij degene is die het raar maakt. Hij hield Mary gewoon achter de hand zodat hij direct weer iemand had als het met Varya niet zou lukken. Snap hun reacties helemaal en zou die doofus gewoon lekker allebei dumpen :stuck_out_tongue_closed_eyes:

3 likes

Over de reunie aflevering. Stephanie en haar vrienden schreeuwen door je beeldscherm heen :grimacing:

Ed zegt een keer wat zinnigs :sweat_smile:

1 like

Wanneer is die tell all nou eens, ik zie voor vanavond weer een gewone afl volgens mij

En ik vind die verhaallijn van Williams echt tantoe irritant

1 like

Haha ik zit ook te kijken en moest gewoon aan je denken erbij
Wat een irritant mens die Yolanda zeg, kan haar manier van praten niet aan
Zij kan toch ook niet echt zijn?? Het duurt zooo lang

1 like

Hahah ja wat een slome dombo echt sorry ik vind het echt irritant

Pfff ja me too hoe kan je zo’n betonnen plaat voor je kop hebben :woman_facepalming:t2:

David vind ik nog erger

1 like

Welk koppel is jullie ultieme favoriet? Ik ben nog steeds fan van Melanie en Devar. Hun dochtertje is ook zo mega cute.

Ik ben dol op Juliana en vind die kerel van haar ook wel okay, ziet er wel uit als een gezonde relatie. Leeftijdsverschil is er wel maar ze lijken wel evht happy en die kinderen vinden haar ook leuk geloof ik

2 likes

Echt? Ik vond Melanie niet zo leuk overkomen. Weet ook niet meer waarom, vond haar wat nors ofzo. Vond ze ook niet echt bij elkaar passen maar mooi dat ze nog samen zijn!

Ik vond haar tijdens hun seizoen ook niet zo leuk. Maar ben ze blijven volgen en tegenwoordig is ze een stuk leuker. Denk vooral omdat ze nu niet meer zo’n big deal maakt van Devar die geld naar zijn familie wil sturen. Maar het is wel vooral Devar die ik leuk vind. Zo vrolijk en enthousiast altijd. En de liefde voor hun kind spat eraf.

1 like

Had ze net even gegoogled, schattig kindje hebben ze inderdaad. Verder kan ik me niet echt leuke stellen herinneren eigenlijk, alleen de vreselijke zijn me bijgebleven :weary:

1 like

Alexei en Loren!

2 likes

Oooh ja die zijn ook top! En ook al een schattige baby.

Die vind ik ook het leukst! Laatst waren er ook afleveringen dat zij een ander seizoen van 90 days keken en ze zaten de hele tijd samen op bed te snacken, was leuk!