90 Day Fiancé

Nou eindelijk de Tell All gezien.

Spoilers
  • Ik vind Ed oprecht afschuwelijk. Echt. Blij dat Rose van hem af is. Vond het zo ‘grappig’ dat hij zo klunzig was en ook een beetje zielig voor hem vanwege zijn aandoening, maar nope. Done. Ook toen hij losging over David: ja David wil de waarheid onder ogen niet zien, maar hij ging maar door en door met hem uitlachen.

• Usman kwam echt zo volwassen en rustig over. BGL kan wat van hem leren.

• Toen Stephanie (aka Calimero) Erika een narcist noemde… the irony. Hoop dat Erika ooit een meisje vindt die haar waardeert voor wie ze is, ze is volgens mij echt een lieverd.

• En ik ben zo trots op Darcy, serieus. Geen Tom meer en ze was aan het opkomen voor alle vrouwen. Echt goed bezig.

2 likes

Ja Darcy had me zeer aangenaam verrast.
Tom was weer eens een zak.
David is … david.

2 likes

Ik heb de tell all niet gezien maar in het seizoen vond ik erika niet narcistisch maar ik vond d’r ook niet echt openstaan voor Stephanie? Ze wilden zich allebei niet inleven in de ander, vond dat zo stom om te zien

1 like

Nee klopt maar komt ook gewoon omdat Stephanie zich heel erg anders voordoet dan op haar YouTube-kanaal. Ze heeft ook een OnlyFans account waar ze allemaal halfnaakte foto’s post voor geld etc, ze heeft ook gewerkt als een stripper. Ik snap dat Erika had verwacht dat ze wat ‘wilder’ en meer ‘openminded’ was. Totale mismatch tussen die twee.

1 like

wow ik wist dat helemaal niet? Heeft zij een youtube kanaal? Ik lees me echt nooit in in de achtergrond van deelnemers, ik ken alleen dat afschuwelijke verhaal van Olga (ben blij trouwens dat zij er gelukkiger uit ziet in de 90 days self quarantine spin off). Dan snap ik Erika nu wel beter hahaha, wow dit had ik echt niet verwacht

1 like

Oew! Ik ga nu even Olga opzoeken (waarschijnlijk van de vorige seizoenen?). Ja joh, ik lees af en toe mee op de 90DayFiance-reddit en er komt soms wat voorbij haha :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

ja dat meisje in rusland die een baby had gekregen met een amerikaanse jongen van iets van 20 ofzo? En hij zat de hele tijd te zeiken dat hij geen aandacht kreeg van haar en dat ze alle tijd met de baby doorbracht :roll_eyes: Maar hij lijkt wel volwassener te zijn geworden in de tussentijd

1 like

Oooh hij was zo misselijk tegen haar! Hij wilde toen toch ook de baby meenemen als zij geen visum zou krijgen? Want hij was Amerikaans en dat was automatisch beter.

ja ik vond hem echt afschuwelijk in dat seizoen! Volgens mij zei hij iets dat toen hij zichzelf terug zag, hij inzag hoe kut hij deed, ik hoop dat dat echt zo is want Olga is echt een schatje en verdient het om veel beter behandeld te worden

1 like

Ik heb net het volledige seizoen 1 van 90 day fiancé the other way gebingewatched. En ik wil meer!
Waar bekijken jullie de seizoenen online?

YouTube en e. z… t v. (1 woord aan elkaar zonder puntjes + .io erachter)

1 like

Dankjewel :heart:

1 like

Waarom zijn Geoffrey en Varya niet bij de tell all?

Ik vind die Tom zo’n engerd, die doet alles om “relevant” te blijven voor deze show volgens mij, waarom geven ze hem nog die tijd :sob:

Hahah dat hoofd van Rose is meteen al goud

Wat de fuck boeit het of rose bi is en of ze een vriendin heeft of had jemig

1 like

Ja het gaat goed dat gesprek, mijn hemel.

Hahah ja Ed is zo’n vreselijk mannetje bah… Maar heel eerlijk vond ik Rose ook zwaar irritant.

Oh Yolanda guuuurrrrllll :woman_facepalming:t2:

Love Darcey en haar extraness met glitterjurk en al.

Ja pff kan iemand me ff wakker maken als het stuk met Yolanda voorbij is? Boring

1 like

Jooo die Stephanie, kan ze ook ff dr mond houden, wat een geschreeuw
Heb echt met Erika te doen