90 Day Fiancé

Jaa ik ook ooh wat een irritant wijf is ze. Ook ja jij hebt me geen vragen gesteld, vriendin je kan zelf ook wat vertellen? Bah echt heel vervelend en alles ligt volgens haar aan Erika, wat een arrogantie.

Love trouwens Lisa die overal tussenkomt als een soort relatiecoach whahaha ik ga stuk.

1 like

Volgens mij ergens gelezen dat dat te maken heeft met het criminele (en dan vooral mishandelings-) verleden van Geoffrey!

Beetje hypocriet wel, gezien hij natuurlijk gewoon betaald heeft gekregen aan het seizoen mee te doen…

Ik las dat hij daar niet eerlijk over was geweest tegenover tlc en dat het later aan het licht kwam, dat hij daarom niet uitgenodigd was. Ergens anders las ik dat het zou gaan om een aanklacht omdat hij zijn ex zou hebben aangevallen en die zaak loopt schijnbaar nog steeds, maar weet niet wat daarvan waar is. Varya was wel uitgenodigd maar zij wilde dan ook niet.

Ohh zullen we deze Tom even overslaan aub

Edit: Darcy ziet er inderdaad wel goed uit, haar lippen zien er ook weer wat normaler uit

AH OK!! Nou, ik weet het ook niet precies idd. Er zijn behoorlijk wat verhalen over.
Ik had ook nee gezegd als ik Varya was. Het stomme is dat alleen de Amerikaanse deelnemers betaald mogen krijgen ook

En BLEGH die Tom. Nare vent vind ik het

1 like

Tering hoe klein is Darcey

Ik vind haar wel lief hoe ze die andere vrouwen ophyped trouwens

4 likes

Yesssss Darcey :raised_hands:t2::raised_hands:t2::raised_hands:t2:

Oh ja Tom heeft haar toch ook uitgevraagd ofzo hahaha
Hij wil zo graag op tv

1 like

Wat is er tussen Tom en Avery gebeurd?

Oh echt? En zij heeft hem afgewezen en nu is hij zuur?

Oh shit nog een afl. Ik ben moeeee

1 like

Ja volgens mij wou ie niet dat dat bekend werd
Zij moest er niks van hebben neem ik aan

Oh yes het gaat nog verder

Edit: omg het verhaal van het gemanipuleerde screenshot Hahaha wtf is dit
Edit2: ik zit tegen mezelf te praten hier maar daar loog Ash dan weer over? Wat is dit voor kleuterklas

1 like

Bah wat is die Tom ook echt een vieze vent zeg, hij zat dus ook nog achter Avery, Stephanie en Lisa aan?? Wtf :joy:

Kijken jullie :sunglasses:

Jaaaa wat denk jij dan

1 like

Wtf 83 jaar??

Wow heftig dat ze ervoor kiest om daar te gaan bevallen :neutral_face:

Ja bizar.

Zeker omdat ze straks al gaat janken over het ontbreken van een ijskast

1 like

Tussen Ed en David gaat het lekker.

En omg David is al 4x verloofd geweest :thinking:

1 like

Ik kijk nu pas die van vorige week maar ik ben hier zo niet verbaasd over. David is zo naïef, echt irritant

Nooit gedacht dat ik Asuelu niet alleen gewoon een giant kind zou vinden, maar ook echt een klootzak. JEZUS doe eens normaal