Oh dat wist ik ook helemaal niet! Vond de afleveringen hier al best wel lang eigenlijk (2 uur incl reclames).
Ik vind Larissa echt verschrikkelijk… irriteer me zo aan haar. Dat moet toch geacteerd zijn?
Lijkt me niet dat iemand zo kan zijn,…
Heb zelf een persoonlijkheidsstoornis maar als ik haar zo zie heeft ze ze allemaal in het kwadraat…
Kijkt iemand? What the hell Ricky
Nou echt, en wat sneu voor Ximena zeg. Ik vond ze wel een leuk stel eigenlijk. Ze zag er echt mooi uit trouwens.
Daar gaan we
Ja zo nep en manipulerend, verschrikkelijke vent zeg.
Ik kon het niet aan, ik ben the voice aan het kijken. Is het de moeite waard om het terug te gaan kijken morgen?
Haha oke dan skippee ikkee
Volgens mij is die Asuelu echt een hele prima gozer die gewoon geen idee heeft waarin ie nu beland is. Jon en Fernanda lijken me ook wel oprecht
Edit: zie nu in de aftiteling dat Jon en Fernanda uit elkaar zijn dus ik heb hier duidelijk geen verstand van
Serving looks .
Ja zag het ook! Alles voor de aandacht.
Dit en alle spin offs zijn echt mijn favo shows! ZO fout.
Ik moet er altijd om lachen, want ik ben getrouwd met een Zuid Afrikaan, woon in Zuid Afrika en we hadden ons ook heel snel verloofd. Wat minder dramatisch dan deze serie though
Maar guys… nieuw seizoen Happily Ever After coming up!! https://www.youtube.com/watch?v=dZov-ML2vF8
Ja ik kijk daar zo naar uit. Vorig seizoen 90 days vond ik echt kut
Hoe debiel ze ook zijn, ik mis gewoon Danielle & Mohammed. Wat een trainwreck was dat zeg!
En ze wonen samen in 1 huis
Vrijdag begint weer een nieuw seizoen zag ik! Ben benieuwd hahah
omg yes so excited ik heb een herinnering in mijn tv app gezet hahah
Ohhh met nieuwe koppels of een vervolg?