90 Day Fiancé

Oh dat zou wel verstandig zijn van ze

Larissa heeft ook kinderen. Eén heeft ze na een paar jaar voor adoptie afgestaan aan een tante geloof ik omdat ze er (financieel) niet voor kon zorgen, een ander kind zou ze al vrij snel achter hebben gelaten bij diens vader & nog een ander kind zou ze bij haar eigen vader in Brazilie achtergelaten toen ze naar Colt ging…

Wie is er ook klaar voor de 90 days: before the 90 days tell all aflevering volgende week dinsdag?

Ik vind dit echt mijn guilty pleasure. Ik zag een strubbeling in de preview en kan niet wachten. Zou die ene man echt al het geld hebben opgenomen van die vrouw?

Nou echt, Darcy en Jesse worden echt te voorspelbaar/vermoeiend/irritant. Ik geloof trouwens wel dat zij jammerend op de vloer lag maar ik geloof ook dat ze daarna nog weer seks hebben gehad. Man wat kan Jesse slecht liegen :joy: En die lippen van Darcy, jezus.

Vrijdag is er ook een tell all trouwens van de vrijdag couples! Waarbij Larissa helemaal loco doet.

1 like

Ja ik heb beide Tell All delen van de vrijdag gister al gekeken toen ik me verveelde! Was even vergeten dat de Amerikaanse uitzendingen langer duren, dus in totaal een uur langer dan wat ze hier in NL uitzenden! Larissa gaat indd weer helemaal loco haha. Ik erger me trouwens altijd helemaal dood aan die blikken van Colt, vooral die “begripvolle” blik haha. Sowieso een walgelijk stel, arm moedertje van 'm.

En die Jesse is alleen maar bezig mat camera-time heb ik het idee. Nu ook weer dat speciaal terug naar New York gaan, zogenaamd omdat dat het meest respectvol zou zijn :roll_eyes: Hij voelt zich ook altijd helemaal het (volwassen) mannetje en ik vind hem toch echt zo’n sukkeltje he.

Nee want als ik ze stream is het dus een half uur per aflevering langer en zonder reclames, dus eigenlijk nóg langer! Was het even vergeten, maar was eerder ook toen ik een seizoen op internet keek ipv op tv.

Ja het is dat ik weinig zin heb om het dubbelop te kijken, maar wel benieuwd wat ze er allemaal uitlaten haha. Bij de Tell All vermoed ik veel van het backstage gedoe om de opnames heen, terwijl ik dat juist wel grappig vind om te zien.

Ze hebben in Amerika schijnbaar ook nog 2 live uitzendingen uitgezonden waarbij ze dan terugblikten op de afleveringen tot zover door middel van social media (vragen) en met deelnemers zoals Debbie (Colts’ moeder), Angela en zelfs Jesse geloof ik (echt, why?). Die hebben ze hier ook niet uitgezonden. Die streams doen het alleen 1,2,3 niet en is ws ook mosterd na de maaltijd inmiddels.

Oh dat wist ik ook helemaal niet! Vond de afleveringen hier al best wel lang eigenlijk (2 uur incl reclames).

Oh wacht, dat is voortaan één aflevering he in die 2u? Dan heb ik niks gezegd! Vorige seizoenen waren het 2 aflevering na elkaar! Duurt indd al lang, ook omdat het veel herhaling van is steeds/er weinig daadwerkelijk gebeurt vind ik.

1 like

Ik vind Larissa echt verschrikkelijk… irriteer me zo aan haar. Dat moet toch geacteerd zijn?

Lijkt me niet dat iemand zo kan zijn,…
Heb zelf een persoonlijkheidsstoornis maar als ik haar zo zie heeft ze ze allemaal in het kwadraat…

Kijkt iemand? What the hell Ricky

Nou echt, en wat sneu voor Ximena zeg. Ik vond ze wel een leuk stel eigenlijk. Ze zag er echt mooi uit trouwens.

Ja echt sneu voor Ximena! Vond haar een leuke vrouw!

1 like

:face_vomiting: Daar gaan we

Lekker kleurtje ook

3 likes

Haha true. De gedachte dat het zelfbruiner gone wrong is en de visagiste er nog alles aan gedaan heeft er wat van te maken is een stuk minder vermakelijk :stuck_out_tongue: Al staat ie hoe dan ook voor lul.

1 like

Ugh hij is zo manipulerend in alles dat ie doet. Dat gemaakte einde ook weer met z’n knuffel, zogenaamde “good guy”. Zo’n act allemaal.

1 like

Ja zo nep en manipulerend, verschrikkelijke vent zeg.

Ik kon het niet aan, ik ben the voice aan het kijken. Is het de moeite waard om het terug te gaan kijken morgen?

Haha oke dan skippee ikkee