Echte hit
Ben begonnen aan het nieuwe seizoen 90 day - The single life. Het gezicht van het dochtertje (van Jeniffer) terwijl ze een knuffel krijgt van Jesse zegt genoeg
Is dit de Jesse van Darcy?
Yes! The one and only
Eerlijk gezegd vind ik hem een stuk beter te pruimen deze serie Denk dat hij wat anabolen gebruikte of iets dergelijks en nu daar vanaf is? Hij is niet meer zo opgefokt, veel minder gespierd en wat ‘normaler’.
Ja hij oogt indd anders dan toen met darcy, maar ik krijg nog steeds de kriebels (de niet goede) van hem
Ah ik las dit net, wat vreselijk zeg.
Volgt er iemand het nieuwe seizoen van 90 day fiance?
Yes
Ja ik ook!
Wat vinden we tot nu toe van de koppels?
Ik vind Bilal echt verschrikkelijk, je merkt aan alles dat hij zich beter voelt dan shaeeda en ik vind hem ook erg manipulatief.
Ja ik vind hem ook niks. Emily vind ik ook niet echt wat, hoe ze tegen Kobe doet. Laat die man ook ff met zijn zoon. Ze doet alsof haar manier de beste manier is in plaats van normaal tegen hem te praten. Haar ouders bemoeien zich ook teveel.
Ja Emily vind ik inderdaad echt stront vervelend en ook heel respectloos toe naar Kobe. Lijkt me echt een hele nare positie om in te zitten als ik hem was. Vind het ook typisch dat ze niet echt een long term plan hebben. Toen Kobe aan Emily aankaartte dat hij in zijlijn bedrijf wilde werken viel mijn mond ook open. Typisch dat de meeste koppels totaal niet vooruit denken haha
Haha ja ze denken niet vooruit en ze verdiepen zich niet in de cultuur van elkaar en uiteindelijk vinden ze het raar dat er problemen ontstaan
Bilal is echt afschuwelijk. Guillermo vind ik wel lief maar idk of die relatie zo gezond is want Kara doet wel heel erg alsof hij een baby is
Is dit seizoen 9, die nu op Discovery staat?
Wow ik wist nog niet zo veel over Emily en Kobe, maar nu ben ik wat verder in het seizoen en
Er zijn wel vaker onvolwassen mensen maar dit is extra
Edit: Jibri en Miona schijnen trouwens al lang getrouwd te zijn voordat ze hier mee begonnen? Ik vraag me echt af hoe dat werkt en hoe ze iedereen daarin hebben mee gekregen?
Reddit natuurlijk haha. Er is een of ander nieuwsprogramma geweest in Servië over hem waarin hij een trouwring droeg en naar Miona refereerde als zijn vrouw. Ze schijnen dus ook al lang samen te wonen in Palm Springs