Lol ik had Mohammed (van Yve) nog niet ontmoet. Die gast had gewoon thuis moeten blijven wonen
Hahaha ja ik zie dat écht niet werken. Ze krijgt nu al commentaar op haar kledingkeuze, haar vriendinnen, alcohol drinken en in de meest recente aflevering zag ik iets over eventuele toekomstige kinderen…Hij kan echt beter met iemand van zijn eigen geloof trouwen want het lijkt alsof hij haar nergens in tegemoet wil komen.
Terwijl zij hem best wel veel tegemoet komt vind ik. Ik irriteer mij ook aan hoe hij dingen zegt, gewoon zijn stem
Klopt ja, ze doet haar best maar ik snap dat je niet je hele ik wil opgeven. Hij praat heel zeurderig en langgerekt, heel irritant ja
Omg ja, hij zal vast wel slim zijn in zijn eigen taal (of niet maar dat weet ik niet), maar in het Engels klinkt hij zo ontzettend langzaam. Echt vermoeiend
Omg ik kan die Bilal echt niet aan. Wat een zeur! Past ook totaal niet bij Shaeeda, ze lijkt heel los en is niet zo mega georganiseerd en streng qua opruimen zoals hij. Zien ze dat zelf dan niet? Als het nu al niet lekker loopt, dan gaat het op langere termijn al helemaal niet werken lijkt me
Die stem van Mohammed? What de fuck, word er gewoon helemaal naar van haha!
Ik vind Shaeeda veel te goed voor hem
Ik heb het opgegeven met seizoen 9. Vind geen enkel stel leuk dit seizoen (Emily doet constant kut richting Kobe, Mohammed tegen Yve, Bilal tegen Shaeeda). Alleen Miona vind ik leuk, maar jibri vind ik qua persoon gewoon irritant.
Bilal is echt een vervelend ventje. Ik zou het daar geen 90 dagen mee uithouden, let alone de rest van mijn leven.
Er is een nieuw seizoen met Britten.
Alles wat ui zijn mond komt is verschrikkelijk. Zo zegt hij tegen tegen zijn Filipijnse date: ‘you’re a good girl’.
Die is vgm al lang uit op discovery + en schijnt een stuk beter te zijn dan de us versie!
wat is jibri irritant zeg bij Tell All hij heeft echt een grote bek
Inderdaad, hij deed vast z’n best om in een volgend seizoen terug te komen. En ook zo typisch dat hij denkt dat iedereen jaloers is, zo kansloos
Kijkt iemand naar het nieuwe seizoen? Het wordt denk ik een mooi seizoen met big ed en angela erin
Nee ik kan het echt niet aan, juist met die twee. Ik hou van trash TV maar ik kan hun racisme, abuse, misogyny en algehele afschuwelijke persoonlijkheid niet aan. Andrew en Libby zitten er ook in toch, die vind ik ook verschrikkelijk. Die familie
Ben ik met je eens! Maar het zit wel lekker vol met drama. De mensen van het vorige seizoen spraken mij niet echt aan maar dit seizoen zit weer lekker vol met oude bekenden.
Ik kijk ook weer! Vind Jenny echt niet lief richting Sumit. Hij heeft haar steun zo hard nodig en ze laat alles om zichzelf draaien??
Usman en Kim…dat is toch echt fake hoor. Nu ook met een tweede vrouw erbij? Ik geloof Usman niet
Ed snap ik niets van, ga ik niet eens over beginnen haha
Angela ga ik nu kijken, ben benieuwd! Zie dat ze een andere boo heeft?