90 Day Fiancé

Weerzinwekkend is het goede woord. Dat gefriemel vind ik inderdaad ook echt nasty, doe normaaalll. Gaat echt continu over zijn sperma?! Tijdens die eerste date had ik hem al teruggestuurd trouwens, met zijn puntensysteem en ‘luchtige kleding’.

Jaaa ik ook! Lijkt tot nu toe een leuke, lieve vrouw

Ja echt! Ani komt ook wel over als een verstandig persoon dus ik begrijp het niet helemaal :thinking:

Ik heb nog nooit eerder gekeken, maar ik ben nu gestart met seizoen 10 op hbo max. Wat een heerlijk programma, ben aan het bingen. Zijn er toevallig meer mensen die momenteel dit seizoen kijken?

Jasmine en Gino zitten erin (ik las dat zij hierboven eerder waren besproken)

Verder deze vrouw:

Hoe kan je je haar dit aan doen :exploding_head:

Haha ja, en als ze een pruik draagt dan zie je dat ook heel goed. In het seizoen wat nu ook op tv is, zie je ook heel goed dat de foundation niet goed is. Ik snap ook niet wat ze nog met die vent doet.

1 like

Aaah nu snap ik het. Ik vroeg me dus al af hoe ze in het ene shot ineens geen uitgroei had en haar haar er heel anders uit leek te zien en daarna weer deze ellende :sweat_smile: en m.b.t. die vent, hoeveel red flags heb je nodig om uit zo een situatie te stappen denk ik dan.

Ik zag dat 20 juli weer een nieuw seizoen begint van 90 days the other way en de trailer zag er weer interessant uit :smiley:

2 likes

Ik kijk nu de aflevering met Kyle en Ani en dat hij dus heeft geweigerd om de morning after pil te halen?? Deze man is echt deluluuuuu, please Ani, runnnn

Ja hij is ook die Kyle Gordy van “man with 1000 kids” op Netflix.