Welk seizoen is dit? Er zijn zoveel soorten en seizoenen maar als ik t goed begrijp is dit een nieuw seizoem met Jenny en Sumit?
Dit is happily ever after, dus waarin ze oude stellen (weer) volgen
Ik wil trouwens echt graag 90 day UK kijken, die schijnt heel leuk te zijn. Maar alleen op discovery +
naaaah echt niet. hij verdient dit nou eens. hoe lang is deze shit al gaande en jenny moet daar nog steeds mee dealen. die kerel is gewoon een slappe.
Ik zag in de tv-gids dat 90 Days UK aanstaande donderdag op TLC uitgezonden wordt! Zin in, ben heel benieuwd.
Wordt helemaal gek van jasmine en gino
Verschrikkelijk he? Gaat écht niet werken denk ik, ik zie geen liefde. En ze gaat flink verbouwen pff
jaa vreselijk, zij komen ook weer terug in het nieuwe seizoen dat nog gaat komen …
Kijken jullie ook het nieuwe seizoen van 90 day love in paradise (seizoen 4)? Ik kijk net aflevering 4 en ben echt sprakeloos die Kyle waar hebben ze hem gevonden? Hij reist de wereld rond om sperma te doneren voor iedereen die het maar wil en ook gratis. Hij laat de ontvanger dan kiezen voor de ‘natuurlijke’ weg of in een potje. Maar hoe hij erover praat komt echt over alsof hij een soort breeding kink heeft want hij zegt dat het ‘zijn hobby’ is en hij heeft in totaal iets van 70 kinderen al?? Ik las dat hij ook een keer bij dr. Phill is geweest om over dit onderwerp te praten. En ook heeft hij een ‘puntensysteem’ voor Ani waarbij ze punten verdient bij goed gedrag, en punten verliest als ze bijv. alcohol drinkt en ongezond eet. Nah heb hier echt GEEN woorden voor wat een toxic creep is dit
en dat geslurp ook als hij eet I can’tt, Ani runn
Ik ga het morgen eens aanzetten, klinkt heeeel apart. Toevallig vertelde een collega laatst ook tegen me dat hij daarop kickt? Seks hebben met vrouwen en dan hoopt hij dat ze zwanger raken.
Oh good lord! Ben nu op de helft van de eerste aflevering en wie zijnnnn deze mensen? Ik zie dit niet goed gaan, wat een flippo’s
Het is ZO bizar ik vraag mij ook echt af of hij zich wel heeft laten testen op evt genetische afwijkingen en STI’s voordat hij is begonnen met doneren, maar ik krijg de indruk van niet
Nee denk het niet…die man denkt dat hij Gods gift is? Ook met dat gebrabbel over Amerika en dat zij de beste zijn? Echt Ani, wegwezennn deze man is helemaal delulu
Deze man is echt weerzinwekkend. Hij zit tijdens die bootvaart ook de hele tijd aan zn kruis met als reden dat het ‘moet ademen’ daar beneden. Ik was van die boot gesprongen right there and then. Ik ben trouwens wel echt fan van Alliya
Weerzinwekkend is het goede woord. Dat gefriemel vind ik inderdaad ook echt nasty, doe normaaalll. Gaat echt continu over zijn sperma?! Tijdens die eerste date had ik hem al teruggestuurd trouwens, met zijn puntensysteem en ‘luchtige kleding’.
Jaaa ik ook! Lijkt tot nu toe een leuke, lieve vrouw
Ja echt! Ani komt ook wel over als een verstandig persoon dus ik begrijp het niet helemaal
Ik heb nog nooit eerder gekeken, maar ik ben nu gestart met seizoen 10 op hbo max. Wat een heerlijk programma, ben aan het bingen. Zijn er toevallig meer mensen die momenteel dit seizoen kijken?
Jasmine en Gino zitten erin (ik las dat zij hierboven eerder waren besproken)
Verder deze vrouw:
Hoe kan je je haar dit aan doen
Haha ja, en als ze een pruik draagt dan zie je dat ook heel goed. In het seizoen wat nu ook op tv is, zie je ook heel goed dat de foundation niet goed is. Ik snap ook niet wat ze nog met die vent doet.
Aaah nu snap ik het. Ik vroeg me dus al af hoe ze in het ene shot ineens geen uitgroei had en haar haar er heel anders uit leek te zien en daarna weer deze ellende en m.b.t. die vent, hoeveel red flags heb je nodig om uit zo een situatie te stappen denk ik dan.
Ik zag dat 20 juli weer een nieuw seizoen begint van 90 days the other way en de trailer zag er weer interessant uit
Ik kijk nu de aflevering met Kyle en Ani en dat hij dus heeft geweigerd om de morning after pil te halen?? Deze man is echt deluluuuuu, please Ani, runnnn