Hé waarrrrr! Maria bestaat dus echt?
Volgensmij is vanavond de tell all deel 2 en staat ie morgen pas online. In aflevering 13 is Maria wel te zien trouwens. https://youtu.be/1uYK0awZJD8
Jup, she real & heel eerlijk haha
Dit is echt te tof!
En ratchet Angela is baahaaack https://www.youtube.com/watch?v=rFxK0rYc0Mc
Nou nogal ja😂
Wtf heeft Jessie daar ook te zoeken?
Ja idd!
Ik weet nog dat ik toen ik Jessie voor het eerst zag wel moest lachen omdat hij zo typisch Nederlands was - super direct. Nu vind ik hem echt een pure sensatie zoeker.
Maar die Darcy is ook echt bijzonder. Ik vind dat die zus van Tom helemaal gelijk heeft met dat Darcy per se alleen een ring wil en niet echt tijd wil investeren in het beter leren kennen van Tom.
Bijzondere mensen allemaal
Ja volgens mij hebben ze nog nooit een gesprek gehad wat om Tom ging
Maar ik vind die Tom niet dom overkomen dus waarom hij bij haar blijft is me een raadsel… Darcy gaat het inderdaad alleen om het trouwen, niet om het huwelijk wat je daarna hebt met die ander heel apart
Ja geweldig was dat. En bij Tom kreeg ze een sleutel hahaha. Arme darceh
Waar kun je dit zien? Niet op TLC zeker?
Heeft iemand al een linkje van het nieuwe seizoen? Ik kijk tegenwoordig alles via netflix en videoland dus ben helemaal niet meer thuis in de illegale linkjes en die youtube video’s hebben of irritante zoom ineens of een mini schermpje…
Moet zeggen dat er vaak wel goede videos op youtube staan. Maar je moet wel snel kijken omdat het anders verwijderd of geblokkeerd wordt.
Ik kijk het idd ook altijd op Youtube! Maar je kan ook via https://www1.swatchseries.to/ kijken
Kijkt iemand het seizoen van 90 days to wed dat nu elke vrijdagavond op TLC komt?
Die Anna en Mursel… Dat kan toch niet echt zijn, echt tenenkrommend allemaal.
Anna heeft een roze bril op. Lijkt me ook kut om constant met Google Translate te communiceren?
Echt hé. Maar ook met Google Translate komt er geen gesprek op gang. Vind ook dat zij zo gek omgaat met haar kinderen.
Ik kijk t ook! Echt een ramp.
En die Mursel die gewoon zijn familie niks over de kids wil vertellen. Ik begrijp dat dat gevoelig ligt, maar als moeder kan je dat gewoon niet accepteren. Heel raar dat zij uberhaupt dat K1 visum al hebben aangevraagd!
Er is nu net een nieuw seizoen: 90 Day Fiance Just Landed
Ik weet niet zo goed wat het verschil met 90 Day Fiance is, maar wat een saaie aflevering was dat zeg…
En dan wordt ze boos dat hij niet communiceert
Ja echt zo’n rare relatie! Alleen maar korte zinnen/vragen aan elkaar stellen via translate is toch geen relatie te noemen? Ik snap ook heel goed dat die oudste zoon niks met Mursel te maken wil hebben, er komt ineens een nieuwe man in het leven van je moeder en dus ook van jou en hij zegt eigenlijk bijna meteen dat hij jou verzwijgt voor zijn familie en dat hij zich voor jou schaamt, nou lekker begin ook.
Ik moest erg lachen toen Michael’s vrienden Angela “trashy” noemden. Spot on!
Edit: Dit is wel een beetje gemeen. M’n mean girl side komt eruit met deze serie, woah
Dit is ook echt mijn guilty pleasure.
Denk dat Angela echt wel onder trashy valt.