90 Day Fiancé

Leuk dat ‘90 day fiance: what now’ er nu achteraan komt (of was dat altijd al zo? Geen idee). Leuk om Alexei en Loren weer te zien. Fernanda mag van mij wel naar huis, ik snap haar wel, ik zou ook ongelukkig worden van dat thuis zitten, maar man wat een drama steeds. Ik vind hen niet echt leuk om te volgen.

1 like

Fernanda wil nog een groot avontuur meemaken, kan me goed voorstellen dat ze naar Chicago wil en dat het stadje waar ze nu woont dan wel tegenvalt.

Mijn vriend gaat altijd stuk om Asuelu. Vond het wel sneu dat hij zo bang was om Kalani’s vader over de zwangerschap te vertellen.

Iemand nog linkjes voor de afleveringen van the other way? Of andere manieren om te kijken? Ik kan op youtube niets meer vinden, en via de site die ik hier eerder had genoemd heb ik volgens mij een virus gekregen… (of mag ik hier niet naar vragen?)

Ik heb gekeken via dailymotion! DIe doet het vaak wel.

Hahahaha jezus wat een mooie collectie!

Lijkt iemand 90 days to wed nu? Ik heb nu al zo’n medelijden met die meneer die een relatie heeft (of denkt te hebben) met een Oekraïnse vrouw. Al 40.000 dollar gestuurd naar die chick. Ik ben zo bang dat ze shady is. Hij is zo lief.

1 like

Ja dat ‘koppel’ vind ik echt heel triest. Arme man, heb zon medelijden met hem.

Maar ook die meid die naar Syrie wilt, wat bezielt je?

Jaaa zo sneu! Dat is echt een scam denk ik. Vond die spannende opbouw naar zijn beroep wel hilarisch haha

Oh zo shady, snap ook nooit zo goed hoe iemand een ander zo kan oplichten.

En ligt het aan mij dat Darcy zoveel zeurt over die hapsnurker Jessie

Mijn favoriete “scheldnaam”

Nee ligt niet aan jou. Zelfs die Tom begint over Jesseh. Dat is denk ik de verhaallijn, Darceh die niet over haar ex heen is blabla.

1 like

Ik denk dat hij oook weer in de show komt…

Ah, die Caesar! Zo sneu, hoe wanhopig moet je zijn om hier in te trappen :slightly_frowning_face:

Ja bizar, ben ook echt heel benieuwd hoe dit afloopt.

Tggg ik vind Darcy zo irritant. Die is stelselmatig teleurgesteld door alles en iedereen.

2 likes

En zo wanhopig, mijn hemel. Vind Ceaser ook echt sneu dat hij in die Maria blijft geloven en omy die oude vrouw met die donkere man…

Ceaser…echt hoe kun je dit niet zien als hem zijnde?? 5 jaar? Zo sneu

En Darcy, omg.
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering vrijdag!

Wordt nog erger. Heb de aflevering stiekem al gekeken. :wink:

1 like