90 Day Fiancé

Ah, die Caesar! Zo sneu, hoe wanhopig moet je zijn om hier in te trappen :slightly_frowning_face:

Ja bizar, ben ook echt heel benieuwd hoe dit afloopt.

Tggg ik vind Darcy zo irritant. Die is stelselmatig teleurgesteld door alles en iedereen.

2 likes

En zo wanhopig, mijn hemel. Vind Ceaser ook echt sneu dat hij in die Maria blijft geloven en omy die oude vrouw met die donkere man…

Ceaser…echt hoe kun je dit niet zien als hem zijnde?? 5 jaar? Zo sneu

En Darcy, omg.
Ben benieuwd naar de nieuwe aflevering vrijdag!

Wordt nog erger. Heb de aflevering stiekem al gekeken. :wink:

1 like

Ooh Ceasar…oh god dit kan je toch niet aanzien? Hoe kun je het niet zien als Ceasar zijnde?

Ja dat snap ik ook echt niet… Is hij echt zo naïef? En heeft hij geen vrienden of familie die hem tegenhouden? Vind ergens ook wel een beetje sneu want het lijkt me echt een lieve man die te goed is zeg maar.
Die Darcey spoort toch ook niet helemaal, snap dat hij zoiets heeft van ehhh okee?

Het schijnt dat hij meedoet als opstapje naar een acteercarriere…

Ja en hij offert echt alles op en blijft erin geloven ondanks dat vrienden twijfels uitspreken.

Darcy, ik zie haar alleen maar huilen.

Ceasar of Tom van Darcy?

Ceasar

Ooh echt? Ik zou het dan juist meer bij Tom verwachten eigenlijk.

Zou me trouwens niet verbazen als dat bij meerendeel van de cast zo is hoor. Vind het wel opvallend dat de laatste seizoenen van die mega rare verhaallijnen hebben.

Ceasar met z’n Candy g strings op dat bed… zonder Maria of course. Dit kan niet serieus zijn toch :roflmao:

Ik begon vrijdag ook te denken dat het nep was. Dit kan toch niet. Ik geloof niet dat iemand zó naief is.

1 like

Volgens mij stond er iets in de comments op yt dat Ceasar vlogs maakt ofzo

4 likes

Wat ik nou toch gevonden heb!!!

Angela is nog trashier dan ik dacht.

2 likes

Omg deze tell all aflevering met Maria aaaaah, kan alleen niet het juiste deel op youtube vinden…

1 like