Aanmeld- en vragentopic Secret Bunny 2020

Haha, ik schrok ook een beetje

Aaah dit is echt lief!

1 like

Lieve Bunny,

Ik heb mijn pakket! Maar ik wil eigenlijk wachten met openmaken tot meerdere hun pakket hebben gehad! Nog even mijn voorpret rekken!
Je hoort van mij als ik het heb opengemaakt!

Liefs, xMillieeee

P.s. de doos is al goedgekeurd, laf goud en glitter!

2 likes

Lieve @ijsklontje,

Naar aanleiding van jouw collage heeft jouw Bunny nog wat vragen…
Wat voor producten kan jij het best op je huid dragen?
Is dat voor een droge, vette, gemengde (of nog een ander type) huid?
Dan weet Bunny dat voor een beter gebaseerd besluit
Ook vroeg ik me af: welke knutselspulletjes heb je al zoal?
Anders krijg je misschien wel iets hetzelfde per toeval…
Met deze info kan ik de laatste hand leggen aan jouw present,
En ik hoop dat je daarmee bent content! (haha wauw zinsconstructie is een dingetje)

Liefs van jouw Secret Bunny

Lieve Bunny,

Ik heb veel te lang gedaan over deze zinnetjes rijm.
Wat is dit toch ellendig, daarvan maak ik geen geheim :joy:
Over mijn huidtype: Dat komt het dichtst bij gemengd.
Ik ben heel benieuwd wat Bunny mij brengt!

Voor het knutselen heb ik niet heel veel spullen.
Ik kan er denk ik net één plankje mee vullen.
Een naai-, borduur- en punch needle-set bezit ik momenteel.
Ook wat potloden en (ecoline)stiften, maar voor de rest niet zo veel
(Kan niet fout gaan dus haha)

Hopelijk zijn dit de antwoorden waar je naar zocht.
En kun je nu verder op ontdekkingstocht!

Liefs, ijsklontje

Lieve @Taksi

Ik gebruik zowel je collage hier als die van Secret Santa ter inspiratie en ik heb nog wat vraagjes

Je houdt van planten en in je collages zie ik veel bloempotten, zou je eventueel liever grotere of kleinere potten krijgen?

Je houdt niet van vanille geur voor je kaarsen, ben ik qua andere geuren vrij om te kiezen?

Wat betreft thee, zakjes of los?

Ik zag ook dat je van spellen houdt, wat voor soort spellen? Welke heb je bijv al? Ik ben daar helemaal niet in thuis, ik kom dus niet veel verder dan ganzenbord en mens erger je niet :wink:

Alvast bedankt voor je reactie, dan kan ik verder aan de slag!

(Sorry voor het gebrek aan rijm in dit bericht)

Aaah geen probleem! Als ik de keus heb grotere potten. Twee heb ik het liefste zakjes en kaarsen liever ook geen lavendel! Wel ben ik fan van linnen, katoen, bloemige geuren en schone was geuren :joy:.
Spellen zoals, the mind, regenwormen, the game, take 10, moddervarkens ed! (Allemaal spellen die ik nog niet heb!) (hebben wel al codenames, valse motten, sushi go bijv)

Hopelijk kun je hier iets mee :blush:!

Bunny, twee dagen geleden kreeg ik een PB met zendingsnummer maar deze werkt niet en ik heb geen verdere informatie over het pakket. Kun je me vertellen van welk bedrijf dat zendingsnummer zou zijn? Dan kan ik kijken waar het pakket nu verblijft. :star_struck:

Edit: @Vaiana of @Chesirecat hebben jullie een idee?

Hee ik heb even voor je gecheckt en het pakketje is via DHL verstuurd!

1 like

Ah ja, ik heb al gekeken, maar daar werkt dat nummer niet als ik de Track & Trace gebruik. Ik gebruik mijn eigen postcode. Moet ik een andere postcode gebruiken? De postcode van het afleverpunt bv?

Yes je bunny heeft het adres van het pakketpunt gebruikt!

1 like

Oke, ik zie dat het dan fout is gegaan, want het pakketpunt dat ik had opgegeven is van PostNL en niet van DHL. Alleen de kans is groot (hoop ik) dat het niet echt een probleem zal zijn.

Ik kan nu in ieder geval de T&T inzien dus dat stelt me gerust. Schijnbaar ligt het pakket al drie dagen in een sorteercentrum van DHL.

Hi @Twijfelaar !

Ik stuur je even een berichtje met wat er “mis“ is gegaan.

Liefs, je bunny.

Ik denk dat je een DHL pakket niet kunt versturen naar een Post NL-pakketpunt. Ik denk alleen ook dat het niet erg is dat het verkeerde adres op de doos staat, zolang mijn naam erbij staat zal ik het waarschijnlijk kunnen ophalen door mijn ID te tonen. :hugs:

The suspenseeee is killing me. :star_struck:

Hmm ja…

Nogmaals excuus dat het zo omslachtig moet.
Je (hele mooie!) naam en het adres staan in ieder geval op het pakketje. Ik ga er van uit dat alles goed komt en dat je snel kan genieten van je pakketje!

1 like

Dankje :star_struck:

Lieve @Twijfelaar ,

Je pakket ligt klaar. Bij DHL weliswaar, maar zij zien ze jouw vast en zeker daar.
Via de track and trace zie je hun adres, hopelijk wordt het een succes!
Vergeef me, rijmen is niet echt mijn ding. Hopelijk zorgen mijn gedichtjes alsnog voor entertaining.
Geniet van je pakket, hopelijk is het dolle pret!

Veel liefs,
Bunnyhop

2 likes

Ahhhh :woman_cartwheeling:t2::tada::woman_juggling:t2: Dankjewel

@DikkeKip Kom je morgen van je nestje af? De postbode zal bij je aanbellen :postbox:

1 like

Ahhh super leuk! Heb je misschien een tijdvak voor mij?