Aanmeld- en vragentopic Secret Bunny 2020

5 likes

Ik wilde waarschuwen dat het adres zichtbaar is. Maar dat is niet nodig hahahah. Geweldig bedacht.

1 like

Hahaha geweldig! Dankjewel Bunny :heart:

Je hebt je pakketje gemist :cry: Met de code en je postcode kun je nu zelf een datum en tijd kiezen geloof ik, en een andere locatie als je dat wilt

Lieve @Hatsmetflats,

Je pakketje is op de post! Ik zal de T&T via de organisators jouw kant op laten komen!

Liefs Secret Bunny

1 like

Sorry Bunny! Ik zie net dat ik het adres van mijn ouders heb gebruikt, mega dom!
Ik ga er vanmiddag langs en prik dan gelijk een nieuwe datum. Alsnog heel erg bedankt :heart:

Lieve @Torquay, vandaag is je pakketje verzonden en nu zie ik ineens dat ik een kleinigheidje ben vergeten! Je zult het niet missen als je je pakketje uitpakt maar ik vind het toch jammer dus stuur het na (Past door de brievenbus). Je krijgt volgende week dus 2 pakketjes. Liefs, Bunny

@Secret_Santa ik ga maandag mijn pakketje bij de grote gele supermarkt ophalen. Zin in!

1 like

Lieve Bunny,

Wat lief van je! Zo leuk deze voorpret haha. Ik zag aan de track en trace wel al dat ik niet thuis zal zijn als het bezorgd wordt, maar hoop het pakketje op een later moment komende week te onderscheppen.

Lieve @Taksi

Onderweg naar het postkantoor is er een klein ongelukje gebeurt,
Het pakketje is bij deze paashaas uit haar handen gepleurd.

Vandaag doe ik even wat aan damage control,
Waarna ik morgen wederom (maar extra voorzichtig) naar het postkantoor hol.

Liefs, jouw Bunny

Haha geen probleem! Ik zie hem vanzelf verschijnen! :slight_smile:

Ik heb nog niks van mijn bunny vernomen, hopelijk gaat dat nog goed komen!

Ik ook nog niet

Een groot deel van jullie heeft het pakketje al gepost. Even voor onze beeldvorming:

  • Ik heb mijn pakketje al ontvangen
  • Ik wacht nog op mijn pakketje

0 stemmers

Hallo iedereen!
Het is alweer een tijdje geleden sinds we onze pakketjes verstuurd en onze bunnies geraden hebben. Sommigen hadden nog niet geraden, maar hopelijk zijn jullie er toch achter gekomen wie jullie bunnies waren.

@Chesirecat en ik vonden het leuk om te organiseren en hopelijk vonden jullie het leuk om mee te doen. Het verliep iets anders dan normaal, maar het was heel leuk om te zien dat iedereen steeds zo enthousiast bleef en uiteindelijk toch hun best gedaan had.

Mochten jullie nog feedback hebben dan mogen jullie dat natuurlijk nog geven.
Misschien zien we jullie bij de Secret Santa?
Geniet nog van de rest van de zondag!

9 likes

Can we start Secret Pumpkin of zo

Thanks trouwens :sparkling_heart: Heb me werkelijk bescheurd om @DikkeKip

5 likes

Hahaha love dit enthousiasme! Secret einde zomer, secret pumpkin, secret santa. Genoeg mogelijkheden dit jaar.

4 likes

Misschien kunnen we virtuele prijzen maken!
En dan met awards in de vorm van een paint plaatje.

  • Mooiste verpakking
  • Hint koningin
  • Raad fanaat
  • Raad faalhaas

Ik heb dit jaar de award voor ā€œraad faalhaasā€ gewonnen wat mij betreft :sunglasses:


Ondanks dat alles net even iets anders gingen dit jaar, hebben jullie het onwijs goed gedaan @Chesirecat en @Vaiana! Jullie verdienen de grootste award!

6 likes

Hahaha, wat een goede ideeƫn komen hier voorbij!! :ok_hand:

Maar inderdaad, @Chesirecat en @Vaiana bedankt! Het was weer hartstikke leuk

Hoi allemaal! Kerst en secret santa zijn inmiddels een paar weken voorbij dus @Jeminae en ik vroegen ons af of er dit jaar animo is voor weer een editie van secret bunny. Pasen valt dit jaar op 17 en 18 april. Dus even peilen:

Secret Bunny 2022

  • Ik doe mee!
  • Nee bedankt
  • Ik doe mee als de deadline na Pasen is

0 stemmers

1 like