Action toppers #2

https://www.kruidvat.nl/kruidvat-for-men-six-scheersysteem/p/4817366 ik heb deze, werkt top hoor! Zogenaamd voor mannen, maar wij vrouwen kunnen ook heus prima scheren zonder lila/lichtblauw /roze handvat

14 likes

Is iemand deze wel eens tegengekomen in de winkel? Ik heb al in meerdere winkels gekeken maar heb ze nergens gezien :sweat_smile:

3 likes

Oh hmm. Lag die (als je dat nog weet) gewoon bij die lampen en zo?

1 like

Ja en dit zouden dezelfde mesjes zijn als die van dat ene super handige scheermesjes abonnement en passen ook op de hele mooie handige houders die je krijgt bij datzelfde abonnement waar ik de naam niet van noem

6 likes

M.enstruatie o.ndergoed en idd dat andere iets waar je mee dood wordt gegooid onder de influencers.:sob:

7 likes

Is dit echt zo? Zou echt geweldig zijn want ik vind de scheermesjes wel heel fijn.

4 likes

Ja ik zag het op tiktok!

9 likes

Ah wat chill!!

Gelijk gehaald, zijn echt heel fijne mesjes!

3 likes

Ja ik ben ook tevreden! Voor het eerst in jaren geen bultjes bij mijn bikini lijn scheren!

3 likes

Ah echt handig om te weten! Weet iemand of die mesjes van de Etos ook passen op een gilette venus houder?

3 likes

nope, past niet niet. Maar dat handvatje is ook niet zo heel duur.

3 likes

Heeft iemand het tsa slot van de action? Is het een goed en betrouwbaar slot voor kluisjes/koffer? Of kan ik beter een duurdere aanschaffen.

Ik weet niet wat die vd action kost, maar ik gebruik al jarenlang zo’n tsa cijferslot van Kruidvat voor €5,99 oid en die is echt prima.

4 likes

3 euro

3 likes

Thanks! Dan ga ik hem niet halen.

3 likes

Heeft iemand deze gezien?

5 likes

Ja die heb ik ongeveer 2 weken terug gekocht. Moet alleen nog een bloemetje in haha.

Samenvatting

7 likes

Oh top, dan toch maar eens bij een andere kijken. Hier hadden ze alleen de grotere versie in lelijke kleuren. En die is net te groot ook.

2 likes

Weet iemand of ze vliegengordijnen hebben bij de action? Niet van die magnetische horren want die heeft mijn kat zo kapot, maar met slierten…

4 likes