De action weet ik niet, maar zit er een Lidl bij je in de buurt? Die heeft ze momenteel wel.
Thanks, morgen even in de winkel kijken. Zie ze niet in de folder of op hun website
Helaas ze waren er niet in ons dorp
Weet iemand of Action van die halve sokjes heeft?
Ik weet wel dat de gewone enkelsokken bij mij altijd zo eindigen
Waar is dit voor? Of draag je dit gewoon in gewone schoenen?
Geen idee, maar ik weet wel dat Jambelle ze heeft.
@LaPetiteRobeNoire ik had een paar cliƫnten in de thuiszorg die deze sokjes graag gebruikten voor over steunkousen met open teen.
Ik heb slip-ons gekocht, haha! Loafers maar dan met open hiel, dit zit (hopelijk) net wat lekkerder dan blote voeten.
@Foucher thanks, maar wil liever eerst kijken of ik het in fysieke winkels kan vinden voor ik bestel. Ik sla ām op!
Hier verkopen ze zoān dingen altijd bij verschillende kramen op de wekelijkse markt.
Eventuele tip, deze blijven bij mij wel goed zitten;
https://www.zalando.nl/puma-3-pairs-pack-enkelsokken-schwarz-pu1810006-q11.html
GeĆÆnspireerd door dit topic wil ik inkijkwerend raamfolie van de action kopen, weet iemand of dit ook op HR++ glas mag? Zonwerende folie kan een breuk veroorzaken las ik, maar volgens mij mag een zandstraalfolie weer wel, alleen ik kan niet achterhalen of die van de action dat isā¦
Als je m er tegenaan duwt? Of wat bedoel je
Alles wat je te dicht voor het raam zet, dus kunnen ook gordijnen zijn of meubels, kunnen ervoor zorgen dat de warmte tussen dat object en het raam niet weg kan en dan kan een raam barsten. Hoeft volgens mij niet eens direct tegen het raam aan te staan, een paar cm er tussen kan ook genoeg zijn.
Dat heet volgens mij een thermische breuk. Als je iets doet waardoor de warmteverschillen niet goed kunnen worden opgevangen en gespreid worden door het glas kan het glas barsten.
Dan kan bijv ook al als je een kussen tegen het raam hebt liggen (in zoān gezellig erkertje met een zitje), of een straalkacheltje de dicht bij het raam hebt staan.
Heeft iemand beige packing cubes bij de action zien liggen? Zag ze op insta voorbij komen maar heb inmiddels 4 actions gehad en nergens te bekennen
Ik heb ze 2 weken geleden gekocht, lagen in mijn middelmatig grote action bij de reisartikelen. Heb ze daarna alleen niet gebruikt om mee op reis te nemen
Ik heb ze 2 weken terug gekocht, maar ben niet super enthousiast. De ritsjes zijn van matige kwaliteit dus zou n volgende keer wat meer geld betalen.
Ik zag dat ze bij de action nu ook 3 kleuren muurverf hebben, petrol, oudroze en olijfgroen. Heeft iemand hier deze wel eens geprobeerd en is het wat?
Wij hebben net nieuwe kunstofkozijnen en ik we willen horren plaatsen. Iemand ervaring met de horren van Action die je zelf op maat kan maken (niet die klittenband horren)?
Zo ja, moet er geboord worden in de kozijnen (mogen wij niet)? Heeft iemand toevallig een foto hoe het bevestigd wordt met kunstofkozijnen?
Is het zoān systeem? Kunststof draaikiepraam -- inzet hor plaatsen - YouTube