Bij mij werkt deze echt goed. Eerst alles los maken, de zuignappen kun je vochtig maken en dan opplakken. Vervolgens zet je het rekje op de zuignappen en draai je de dopjes erop.
Bij mij duurde dat ook heel lang en toen het eenmaal gelukt was, lag ie er na een week ofzo alweer afā¦
Vaak vallen die dingen ook in de nacht. En dat is echt niet grappig.
Heeft iemand ervaring met deze koffer (of een soortgelijke)?
Action heeft een haarstick, ben er benieuwd naar!! Eens kijken of ik hem kan spotten
Ja ik, ben er heel tevreden over!
Heb je hem al lang/vaak gebruikt? Ik denk dat ik hem gewoon ga kopen. Hij ziet er leuk uit en de afmetingen lijken geschikt voor het vliegtuig
Ik heb m 4 keer gebruikt nu en ziet er nog prima uit/functioneert nog prima!
Heeft iemand toevallig ervaring met een van deze twee pannen, het liefst op inductie? Ben pannen aan het uitzoeken en deze lijken me wel wat, maar soms lees je verhalen dat het bijvoorbeeld toch niet goed werkt op inductie.
Ik heb al heel lang een actionkoffer. De wieltjes slijten snel. Verder prima.
Ik heb geen ervaring met deze specifieke pannen, maar wel met andere action koekenpannen en die doen het prima op inductie! Je moet er alleen voor zorgen dat je een hete pan niet afspoelt met koud water, door het verschil in temperatuur kan de bodem krom trekken en dan pakt de inductie hem inderdaad niet meer.
Heb die bovenste en ben er heel tevreden van. Wel oppassen dat je niet de laag stuk krast maar dat geldt voor elke anti kleefpan
Oh kijk, dat is fijn om te horen! Goede tip ook, heb nog nooit met inductie gekookt dus dat is zeker goed om te weten. Dankjewel!
Zijn de vitaminepillen die je in de Action kan kopen goed?
Ik gebruik al een tijdje (ruim half jaar) hun vitamine D en B12 en mijn waardes zijn toevallig ook twee keer geprikt in die tijd, en waren prima.
Ik heb de scheermesjes van de action, die een dupe zijn van het bekende merk, gebruikt. Nou nooit meer! Huid is geirriteerd en rood, allemaal bultjes terwijl ik dat nog nooit heb gehad. Meerdere die hier last van hebben?
Is dat dat paarse mesje? Volgens mij heb ik die pas ook gekocht. Vind hem ook niet super fijn scheren en het kopje schiet er continu af
De wegwerpscheermesjes waarvan er 20 in een verpakking zitten ook niet kopen. Dat zijn ook echt kutmesjes!
Koop de Venus 3 in een verpakking. Love die
Ja die inderdaad. Bij mij schiet het er ook telkens van af!