Action toppers #2

3 likes

Dat zijn houten kozijnen, net helemaal gekeken haha. Hij zet ze voor het raam, ik wil ze achter het kiepraam zoals in het filmpje dat ik post onderin.

2 likes

Aaah oke ik heb dit filmpje ook wel eens gebruikt, vandaar

5 likes

Kun je niet via de kozijnenboer ook inzet horren kopen op maat gemaakt?
Hebben wij wel gedaan destijds, zou nooit meer anders willen.
Hele zomer nog geen last gehad van ongedierte in de slaapkamers.

Kostte wel wat volgens mij, maar hebben het bij de offerte meegenomen haha.

2 likes

Ik heb deze voor al mn ramen gezet, en vond de prijs echt reuze meevallen

4 likes

Ik heb de hor inmiddels gehaald maar hij past helaas niet. Het is een huurhuis waar we hoogstwaarschijnlijk niet nog jaren gaan wonen. Dus echt investeren in goede horren gaan we niet doen. Ik ga maar weer aan de slag met klittenbandhorren.

2 likes

https://www.spydeals.nl/action/national-geographic-backpack-zwart-50-liter-voor-eur1795-bij-de-action-646231

Iemand deze toevallig nog gezien ergens? Heb m voor de vakantie gespot en laten liggen, maar vet veel spijt van. In mijn action was hij weg helaas :sweat:

5 likes

Ik heb een paar keer voor je gekeken, maar helaas. Ik ben bang dat het niet meer terugkomt omdat het seizoen daarvoor voorbij is.

Vandaag zag ik deze liggen, ideaal voor Pax denk ik. Kost 8,95 per set.

En nu draait een wasje met The Pink Stuff erbij, ik hoop echt dat het vlekken uit mijn kleding zal verwijderen. :sweat_smile:

10 likes

Weet iemand of ze hoesjes voor de kobo (specifiek: nia) verkopen bij de Action?

1 like

Die weet ik niet maar smartphonehoesjes.nl is altijd top en met ing rentepunten kan je misschien nog korting krijgen. Heb een maand geleden iets van €14 betaald voor een hoesje voor de kobo libra!

2 likes

Die heb ik daar nog nooit gezien, maar op Amazon hebben ze echt een groot aanbod (voor goede prijs) en verschillende soorten.

4 likes

Kattenspeeltjes zijn ook echt top! Worden hier veelvuldig gebruikt.

2 likes

Deze mokken voor 1.49
Zijn er ook nog met terra, beige en zeegroen, de tekening kan wat variëren.

15 likes

Ik zoek deze…. Overal uitverkocht hier in de buurt
Mocht iemand ze nog wel in de action hebben en naar mij willen opsturen, heel graag!

1 like

Ik moet morgen toch voor mezelf naar iets kijken bij de action dus wil voor jou ook wel ff kijken, maar hoe groot zijn ze ongeveer? Kan het op basis van deze foto niet goed inschatten hahaha

4 likes

Eentje is in ieder geval 11.5 cm volgens de website. Ik gok de andere net iets kleiner. Ze staan bij de bloempotten voor binnen en de kunstplanten
In ieder geval alvast bedankt voor het kijken!

4 likes

Hoeveel heb je er nodig? :joy:

9 likes

Whaha!! Nice
Ik wil wel graag 1 van de grotere en 1 van de kleinere, beide de witte.
Maar ik denk dat je nu, 4 uur later vast niet meer in de Action staat :face_in_clouds:b :see_no_evil:

2 likes

Haha nee sorry, maar kom er deze week vast nog wel een keer.

4 likes

Indien ze er dan nog zijn mag je ze wel meenemen! Dan maak ik het dan naar je over :slight_smile:

2 likes