Action toppers #2

Op Tiktok kwam een tof vloerkleed voorbij, maar die was echt heel klein. Nu hadden ze ‘m online precies in de maat die ik nodig had!

Nou verwacht ik niet dat deze mega lang mooi blijft, maar als alles goed gaat kruipt er hier volgend jaar een kleintje rond en dan heb ik er liever ook geen enorm duur kleed liggen :face_with_hand_over_mouth:

44 likes

Ik had hem ook gezien. Ik ben allleen bang dat ie pluist.

Zag online ook leuke stellingskast. Maar twijjfel aan de stevigheid.

2 likes

Dan ga ik er mee zo’n apparaatje overheen, ik zal binnenkort eens een update plaatsen. Tot nu toe is ‘ie makkelijk schoon te maken ook.

5 likes

Weet iemand hoe coulant ze bij de action zijn m.b.t. retourneren buiten de retourtermijn? Zie net op de bon dat het maar 8 dagen is, dus ben 2 dagen te laat. Het is best een groot iets wat terug moet, dus voordat ik op de fiets stap voor niks.

Misschien kun je je filiaal even bellen? Dan weet je zeker dat je niet voor niks op de fiets stapt.

1 like

Dit kan niet. Action heeft alleen een landelijk nummer en niet per filiaal

1 like

Meestal zijn ze wel soepel. Zolang ze het product nog kunnen verkopen doen ze eigenlijk nooit moeilijk.

3 likes

Oh bij mij deden ze heel moeilijk toen ik na krap 2 weken terug kwam met een kapot (!!) product en bon. Zal dus wel afhankelijk zijn van wie je spreekt… @Barbie.

3 likes

Ik wilde binnen de termijn iets ruilen, product zat namelijk kapot in de doos en wilde precies dezelfde hebben die ik vanaf de servicebalie kon zien. Dat heeft me echt te veel gewacht en gedoe gekost omdat men per se de kassabon wilde opzoeken omdat het anders écht niet mogelijk was en absoluut niet mocht bladiebla dus hopelijk werken er bij jou mensen die iets klantvriendelijker zijn anders zou ik lekker thuis blijven.

1 like

Paar keer geprobeerd maar altijd gezeik mee gehad. Hier hanteren ze echt de termijn. Heel stug :sweat_smile:

Opzich is dat niet zo raar toch?

9 likes

Nah genoeg winkels die dat zonder bon toe staan, je wil immers geen geld terug maar het gewoon omruilen voor een niet kapotte variant. Vind het niet heel klantvriendelijk daar zo moeilijk over te doen. Was ook echt een waxinelichthouder van een paar euro

1 like

Mee eens, vooral omdat het kapot is en ook (vaak ) niet dingen zijn die je ook in een andere winkel kan hebben gekocht ofzo.

4 likes

Ik vind dat echt special snowflake gedrag. Soms zijn er gewoon regels waar mensen zich aan moeten houden om hun werk te doen. Dat doen ze niet om je te pesten of omdat ze onaardig zijn. Voor het zeltde geld heb je dat product ergens anders vandaan, of heb je het gestolen.

39 likes

Heeft iemand ervaring met deze?

5 likes

Ik zag toevallig dit wekkertje staan bij die weekacties en vind hem zo cute. Houd niet van goud maarja. Is er in het wit, lichtroze, en zwart. Zo schattig het lijkt net alsof ie oortjes heeft. Kan het op de site niet vinden.

11 likes

Ik heb een anti-tip;

Ik had deze gekocht, 6 meter vlaggenlijn… zitten tien (ongeveer?) vlaggetjes aan die je zelf moet verspreiden over 6 meter :smiling_face_with_tear:

6 likes

Ah leuk zo’n “ouderwetse” wekker! Alleen het geluid wat die dingen maken als ze afgaan is helemaal kut :sob::sob: ik zou dan echt meteen mn dag chagrijnig beginnen :laughing:

5 likes

Haha ja klopt, er zit gelukkig een off and on knop aan.

2 likes

Wij hadden een soortgelijke van de action, handig met de cijfers omdat m’n dochter bezig is met leren klokkijken. Tot ze ineens midden in de nacht begon te gillen, ik naar haar toe, ging dus KEIHARD dat vreselijke TRINGgeluid af. Natuurlijk lag hij ergens in een bak met verkleedkleren en had ik hem niet direct te pakken. Direct de batterijen eruit gehaald :disguised_face:

9 likes