Action toppers #2

Ik heb niet deze nachtkastjes maar wel andere van de action en die bevallen echt super goed. Ben echt verbaasd over de kwaliteit

5 likes

Deze lucht reiniger werd me getipt door iemand en wordt vandaag bezorgd, echt zin in haha, ben benieuwd:

Heeft iemand hier deze ook?

4 likes

Ik heb geen ervaring met dit nachtkastje maar wel met een ander zwart nachtkastje. Mijn tip: doe het niet. Door het dekbed wat veel beweegt komt er mega veel stof op waardoor het er na elke nacht ‘vies’ uit ziet.
Wij hebben er veel spijt van. Want elke dag poetsen heb ik geen zin in. :joy:

11 likes

Haha ik dacht dat het bij ons kwam door het huis. Maar idd vergelijkbaar kastje van IKEA en we blijven poetsen.

4 likes

Haha wij hebben ook inderdaad die van de IKEA. Verder hebben we ook veel zwarte kasten/keuken in huis maar niks wordt zo snel stoffig als de nachtkastjes.

3 likes

Haha goeie thnx. Maar ik heb dat idd sowieso met de zwart trend, dat ik dat niet overal ga doen in mn nieuwe huis want je ziet elk stofje. Ga denk ik op zoek naar een leuk houten/houtlook kastje.

3 likes

Heeft iemand toevallig een van deze huisjes bij een Action in Amsterdam gezien?

Ja dit kan ik beamen. Ik was niet voorbereid op hoe klein alles is en dat het echt lastig is soms (of vind ik dan :joy:). Vind het wel leuk om te doen maar pak het er niet vaak bij haha. Ik heb nog wel ergens een foto met hand for scale als je wilt. :joy:

6 likes

Long shot maar weet iemand of er toch een manier is om bepaalde filialen te bellen? Ik ben opzoek naar het viral wandkastje dat deze week in de aanbieding is, maar steeds is het kastje of de kleur die ik wil uitverkocht. Ik heb geen auto tot mijn beschikking dus om de hele stad door te gaan voor elk filiaal is een halve dagtaak…

3 likes

Nee dat kan helaas niet. je kunt hooguit de klantenservice bellen. Die kunnen de voorraad bekijken maar het is geen garantie dat die klopt.

5 likes

Ik heb geen idee over welk kastje het gaat maar ik kan ook wel voor je kijken (bij 2 winkels) maar ik woon wel in Brabant

2 likes

Lief van je! Ik kan hem helaas niet linken want volgens mij is hij uitverkocht en staat hij daarom ook niet meer op de website… het gaat in elk geval om de open wandkast met drie plankjes in donkerbruine kleur.

Op marktplaats wordt hij ook aangeboden zie ik :sweat_smile:

Dit is hem! Mocht iemand er toevallig tegenaan lopen (het liefst twee stuks) hit me up!

3 likes

Mogelijk kan je dit proberen

4 likes

Misschien heb je hier wat aan?
https://www.instagram.com/p/C3nELGzoP5A/?igsh=c3Jub2NjNnJ5cGFr
In de reacties reageren mensen waar die nog op voorraad is

5 likes

Ik was laatst (1,5 week geleden) toevallig in Den Haag bij de Action (Tufmarkt) daar was deze nog veel op voorraad.

in welke omgeving zit je? Dat helpt ons denk ik gerichter antwoord geven haha.

3 likes

Afgelopen zaterdag was deze er nog in Rdam centrum

1 like

Ik ben op zoek naar deze wandlampen, heeft iemand ze nog in hun action gezien?

7 likes

Niet gezien, maar ik las ergens dat opladen iets van 4 uur duurt en dat ze ook maar iets van 4 uur branden? Daardoor ben ik niet op zoek gegaan, maar misschien wist je dit al.

1 like

Tot nu toe ben ik niet echt onder de indruk van de oplaadbare lampen van de Action. Idd heel snel leeg en deze zullen, ben ik bang, niet anders zijn.

2 likes

Oh jammer, nee wist ik nog niet! Goed om te weten, dat is wel erg kort ja…

4 likes