Ben jij mijn vader?? WD40 is echt zijn holy grail :’)
Ik heb dit gelijk getest op iets en het werkt ook nog, thanks voor de tip haha.
Ben jij mijn vader?? WD40 is echt zijn holy grail :’)
Ik heb dit gelijk getest op iets en het werkt ook nog, thanks voor de tip haha.
Nee verkopen ze niet meer
ik geloof voor alle vaders hahaha. probleem? WD40
nee wacht… we hebben nog de optie tiewraps.
Beetje secondelijm…
Mijn ex schoonvader wilde eens een lamp bij mij omhoog hangen in een huurappartement. Toen dat niet meteen lukte stelde hij voor om het vast te lijmen aan het plafond…
Haha, klinkt als het Brabants gezegde waar de huurbaas van m’n studentenhuis bij leefde: als ge het nie wit, hedde altijd nog pur of kit
Oh mijn vader zei altijd: als ge ut nie meer wit dan vatte kit, kekte er nog dur dan vatte pur
O deze is nog specifieker, beter!
Heel specifiek deze, maar heeft iemand al een metallic partylegging gekocht?
Hoe valt deze?
Ik heb 46/48 en l/xl past prima!
Heb deze voor mijn man meegenomen voor carnaval (stel maar geen vragen hierover ) in maat l/xl. Hij heeft normaal een maat L en had 'm even snel over z’n trainingsbroek gepassen en ging gewoon makkelijk aan. Ze vallen dus ruim vind ik.
Heeft iemand ervaring met deze stoelen?
https://shop.action.com/nl-nl/p/8718964176304/luxe-tuinstoel-set-van-2?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=brd&utm_id=google_ads_22109572469&gad_source=1&gbraid=0AAAAADMEIGxU5WovZeAjqv0H1sJ2RXOL-&gclid=EAIaIQobChMIgcXU5eGxjAMVNIZoCR0WnCoFEAQYBCABEgLS6vD_BwE
Ja mijn moeder heeft er eentje. Prima stoel voor die prijs
Ze hebben nu deze Uniqlo dupes! Ik heb vanmiddag bij ‘mijn’ filiaal de laatste zwarte die ze hadden gekocht. Voor €3,95 leek het me het proberen wel waard.
Haha best bizar dat ze voor in principe al zo’n goedkope tas alsnog een dupe maken eigenlijk
Zou je hiermee verzendlabels van de post kunnen afdrukken?
Ja deze heb ik en gebruik ik daarvoor. Vind het super goed werken. Soms print ik 1 label dan wel in 2 of 3 uit omdat het anders te klein is.
Helemaal verzot op deze roomspray. Het heeft echt een hele frisse geur, niet alsof het een wc spray is maar gewoon echt lekker, alsof je de lobby van een hotel binnen loopt.
Edit; ik zie dat hij op B.ol voor 15-18 euro wordt verkocht?!
Blijft deze lang hangen of is het meer een vleugje en na 5 minuten niet meer te ruiken?