Action toppers #2

Het is niet te vergelijken met een roomspray van Rituals die je echt wel heel lang blijft ruiken, maar na een uurtje kwam mijn man binnen en hij zei meteen “ wat ruikt het hier lekker”.

Ik gebruik de roomspray meestal na het stofzuigen / dweilen, gewoon even als een soort extra fris gevoel.

3 likes

Ja, er zijn mensen die kopen spul in bij de Action om het vervolgens bij bol weer te verkopen. Vet irritant.

4 likes

Zijn dat dezelfde mensen die inkopen bij shein en vervolgens doen alsof ze het zelf hebben ontworpen, zodat ze het kunnen doorverkopen voor meer?

6 likes

Ja zelfs producten die het bedrijf waar ik werk inkoopt voor Action (met eigen labels, verpakkingen etc) staan op bol en daar is buiten bij ons bedrijf en bij action ook geen voorraad van dus die kopen het ook gewoon echt fysiek zelf bij de Action per stuk, want er is gewoon geen andere manier om aan die producten te komen. Echt een sneue business.

2 likes

Ik heb dit spul gekocht voor mijn tuin. Ik heb altijd mega last van onkruid dus hoop dat het wat gaat werken! Iemand ervaring mee?

5 likes

Ik keek snel en dat dat het een pak peperkoek was :joy:

34 likes

Eh ja ik koop dit ook maar dan bij een andere aanbieder. 6L is niet zo heel veel, daar ga je niet veel grond mee kunnen bedekken. Of is dat niet je bedoeling?
Ik merk wel dat het werkt, maar het verteert snel. Je moet dit dus zeker jaarlijks blijven aanvullen. Anders komt het onkruid er wel gewoon tussendoor. :melting_face:

5 likes

Nee, is niet veel nee, daar kwam ik ook achter haha. Ik heb al 8 extra pakken gekocht. Good to know thanks

3 likes

Ik heb het gister in de plantenbakken gedaan waarin aardbeien zitten (en in de grote moet nog wat bij.

Om het goed bedekt te krijgen heb ik al 2 pakken moeten gebruiken.

9 likes

Leuk! Gebruik je het dan tegen onkruid?

Onkruid komt niet heel veel in die bakken maar ik denk dat het wel een heleboel tegenhoud, die ervaring heb ik wel met bijvoorbeeld boomschors en ik denk dat dit wel een beetje hetzelfde principe is.

Ik gebruik het vooral dat de aardbeien straks niet onder het zand zitten.

4 likes

Ik vind houtsnippers beter werken tegen onkruid

4 likes

Of cacaodoppen! ( wel een stuk prijziger)

2 likes

@mijnerzijds goede tip dankjewel! Dit was meer een spontane aankoop bij de Action. Heb niet echt research gedaan. Ik moet nog een heel groot stuk tuin dus miss haal ik nog wel houtsnippers op ergens.

@Uprooted thanks! Vind ik er ook leuk uit zien (mijn oog wil ook wat), alleen heb ik zelf een kat en veel katten hier in de buurt. Er staat bij dat het soms gebeurt dat een kat het opeet en dat dat gevaarlijk kan zijn. Dat risico loop ik liever niet, al helemaal niet met mijn eigen kat haha.

2 likes

Even om te deinfluencen: haal niet het schilderen op nummer! De kwaliteit van ál het materiaal is zo ontzettend slecht, dat je gegarandeerd lillek resultaat krijgt. En als je denkt: “ja maar ik doe het alleen ter ontspanning, niet zo zeer voor het resultaat”. De crappy kwaliteit gaan je alleen maar extra spanningen geven

9 likes

Dit!!! Vreselijk haha. Werd er zo ongelukkig van dat ik halverwege ben gestopt en alles heb weggegooid :smiling_face_with_tear: zonde maar ik raakte er alleen maar gefrustreerd van. Schilderen op nummer dat wel van goede kwalitieit is vind ik daarintegen heel leuk en ontspannend!

4 likes

Ik vind de kussenhoezen van de action vaak wel fijn. Ik bleef maar nieuwe kussens overal kopen omg, terwijl, je kan net zo goed een nieuwe hoes erom doen als je er ff zat van bent en een andere kleur wil. Ik bedoel wel sierkussens, geen hoofdkussens.

Deze zijn zooo zacht ook. Maar na 2 maanden wil ik weer een andere kleur maar toch haha

3 likes

Weet iemand of je van die handkloppers / melk opschuimertjes hebt bij de Action?

1 like

Dinsdag wel zien staan!

1 like

Iemand ervaring met deze kar? Is het wat?

2 likes