inderdaad niet doen ivm de wielen
Niet specifiek deze maar 300dpi is duidelijk beter dan vele andere.
Ik zou het gokken.
Ik heb 'm. Wat wil je weten?
Kan je zoiets gebruiken voor verzendlabels?
Ja daar gebruik ik dit dingetje voor inderdaad. Hele labels moet je dan wel opknippen in meerdere keren printen, dus bijv eerst adres en dan apart de barcode, want klein is het wel. Maar werkt echt prima.
Edit: heb bijv ook nooit problemen gehad met pakketten inscannen
Iemand toevallig ervaring met kasten van de Action? Waarschijnlijk is het rommel, kan niet anders voor die prijs, maar ik vind deze best wel tof: https://www.action.com/nl-be/p/3209065/wandkast/.
Niet zelf, maar wel regelmatig oo tiktok voorbij zien komen. Reacties gaan van flutkast die niet in elkaar te zetten is,naar fantastische kast
Ik heb twee kastjes van 16,95 van de action (die donkerbruine) en heb er boeken en een plant enzo op staan en dat gaat prima. Staat inmiddels 1,5 jaar denk ik?
Moet zeggen dat ik geen kinderen of dieren ofzo heb die er aan zitten/op klimmen, dus geen idee of action kasten dat kunnen houden haha
Die van 16,95 had ik ook gezien, die zijn ook leuk! Ik heb ook geen kinderen of dieren dus misschien probeer ik het dan toch eens, bij mij zou het ook vooral zijn om een leeg hoekje op te vullen en om wat decoratie op te zetten.
Weet iemand of ze nog polymeer klei verkopen bij de Action? Ik zag het hier net niet liggen maar liep met een ongeduldige peuter dus wellicht overheen gekeken.
Ik weet niet wat polymeer is, maar in de app zie ik verschillende soorten klei voor kinderen en ook boetseerklei staan.
Ik heb het gisteren nog zien liggen. Een lichtblauw doorzichtig doosje met daarin een blok van gekleurde staafjes klei.
Is fimoklei!
Kasten van action heb ik niet, maar wel 3 tafeltjes die best wel stevig zijn en gemakkelijk in onderhoud
Weet iemand of ze bij de Action spaarpotjes hebben?
Ja hebben ze! Best veel verschillende ook
Call me lazy, maar weet je toevallig ook waar die staan? ![]()
Bij ons in het pad met de fotolijstjes en klokken etc. En anders bij de dienbladen/rotan/ kleine meubels afdeling
Bij mijn action stonden er een aantal de deco en een aantal bij de diy