Action toppers #2

Heeft iemand die nieuwe stickerboekjes al gezien?

2 likes

Bedoel je deze? Die heb ik zien liggen gisteren

3 likes

Ik zag er een filmpje over op de insta van lisanneleeft!

4 likes

Jaa die!
Welke action was dat? Ik ben 3 afgegaan maar ik heb ze bij allemaal niet gezien

3 likes

Ik heb deze gisteren gekocht voor iets minder dan 3 euro. Ik ben erg enthousiast en ik wilde het al een tijdje proberen maar van robijn kosten die doekjes bijna een euro per stuk. Er zit ook een handig lijntje in dat je ze doormidden kan scheuren voor een kleine was.

6 likes

Nog een tip: bij Wibra zijn ze nog wat goedkoper. Ander merk, het witte doosje is fijn (ik weet niet meer of er ook andere waren). De Robijndoekjes gebruik ik in alle varianten en koop ik voor €4 (en dan per 4 dus €16 totaal) via bol. En laatst met 60% korting bij Plus. Daar en bij andere supermarkten zijn ze normaal inderdaad (veel te) duur.

5 likes

In Roermond. Als ik er nog eens kom zou ik ze mee kunnen nemen maar denk dat de verzendkosten duurder zijn dan de stickerboekjes.

6 likes

Ze hadden ze gelukkig vandaag hier bij de action nu ook!

2 likes

Bij de lokale Action hebben ze alleen kleine koffers. Heeft iemand de tip waar ik deze kan vinden? https://www.action.com/nl-nl/p/3016302/spilbergen-koffer-milan/

Is dit wat?

1 like

Zou even zoeken naar een action XL of in ieder geval het grootste filiaal in jouw omgeving. Hoe groter, hoe meer kans.

3 likes

Ik gebruik ze heel graag met mijn zoontje! Geven echt super mooi kleur af, glijdt lekker over het papier. Ik heb ze al opnieuw gekocht en kado gegeven aan anderen (om te gebruiken met hun kind, maar ik kleur graag mee haha)

4 likes

Bij mijn Action liggen er nu elke keer als ik kijk een paar (was er toevallig meerdere keren deze week), dus misschien even checken wanneer ze bijvullen? Ze zijn wel echt mega leuk!

3 likes

Iemand ervaring met de schoenendroger van de Action die nu in de weekaanbieding is?

Er is een terugroepactie voor kettlebells van de action. Misschien dat iemand ze heeft gekocht.

3 likes

Dit geeft een hele andere dimensie aan de term ‘post workout glow’

51 likes

Pfff gelukkig sport ik niet. Levensgevaarlijk

21 likes

Ik heb vorige week deze wafelmaker gekocht

Ik moet nog wat experimenteren met het beslag en de baktijd amar vind ze erg leuk!

52 likes

Iemand wel eens puzzelboeken gezien bij Action? Online zie ik deze, maar niet in de winkels. Gekeken bij speelgoed en ook bij hobby/kantoor. https://www.action.com/nl-nl/p/3216180/denksport-puzzelboek-xxl/

Of andere tips voor winkels? Ik heb er veeeeel nodig en dan is 6-7 euro per stuk bij Bruna/Readshop niet echt leuk meer.

2 likes

Ja hele stapels bij ons

1 like