Dan nog maar eens een andere Action proberen! Liggen ze bij het speelgoed?
Volgens mij bij de computer dingen zoals muizen, boxen ed (geen logische plek iig)
Ja klopt! Of bij de telefoon hoesjes en gadgets
Dank beiden! In mijn Action liggen ze niet, maar dan weet ik waar ik moet kijken als ik een ander filiaal probeer.
Bij Kruidvat hebben ze ook vaak goedkope puzzelboekjes
Ik zit echt te azen op die checker snijplank, gaat viral op TikTok dus nergens meer te vinden natuurlijk ![]()
Deze dus: TikTok - Make Your Day
Zeeman heeft ook vaak puzzelboekjes
Weet iemand of ze bingokaarten verkopen bij de Action?
Hier liggen wel van die blokken met bingovellen bij het speelgoed
Top dankjewel!
Oh wat grappig dat het nu helemaal hip is, mijn broer heeft zoiets enkele jaren geleden zelf gemaakt met de âstartersâ meubels van mân ouders toen ze die gingen vervangen. Mocht ik in de action zijn, zal ik wel eens checken of ik ze wĂ©l tegen kom.
rail verlichting en kleed, allebei van de webshop. Eigenlijk als snelle noodoplossing gekocht maar eigenlijk heel tevreden mee ![]()
Oh goeie tip! Rail verlichting ook meteen besteld
Heel erg benieuwd! Was maar âŹ9,95 dus verwachtingen zijn niet mega hoog maar ik heb ĂŒberhaupt geen ervaring met zulke maskers. ![]()
Wat zou dit moeten doen?
Het is een LED masker wat als lichttherapie wordt gebruikt om de huid te verbeteren. Er zitten verschillende standen (en daarmee kleuren) op. Zo zou rood licht helpen met collageen aanmaak en blauw licht met het doden van acne bacteriĂ«n. Of het echt wat doet weet ik niet maar voor mân acne zou het fijn zijn als het al iets doet. ![]()
Je moet even kijken naar de golflengtes of het iets gaat doen. Sproet heeft er een artikel over geschreven Beste LED masker 2026 | Mijn favorieten als huidtherapeut
Goeie tip, bedankt! ![]()