Action toppers #2

Heeft iemand ervaring met dit, zou dit werken haha?
https://www.action.com/nl-nl/p/3205803/ferm-elektrische-onkruidverwijderaar/

Heb je hem toevallig al gekocht en geprobeerd?

2 likes

Ik heb deze 2 jaar geleden gekocht en gebruikt. Werkt prima en doet wat ie moet doen, maar ik moest het zo stevig vasthouden dat ie tussen de stenen bleef, anders schiet ie weg en komen er krassen op de stenen. Dus ik had de dag erop alsnog spierpijn haha heb wel de hele tuin, voortuin, oprit en paadje naar de voordeur in 1 keer gedaan. Normaal zou ik dat ĂŒberhaupt niet allemaal doen. Ik heb ook maar 1 borsteltje gebruikt en volgens mij hoefde ik ook niet tussendoor op te laden.
Ik ga het binnenkort weer gebruiken denk ik, was hem helemaal vergeten.

& @Tamara

7 likes

Ik heb hem vandaag gekocht en klein stukje geprobeerd. Het werkt als een tiet maar ik vind het inderdaad wel zwaar vasthouden, zeg maar je moet best wat tegendruk geven om hem in de voeg te houden.

3 likes

Ooo ik moet dit hebben zoveel gevloekt vorig jaar want het is echt een kutklus.

1 like

Iemand ervaring met deze vlekkenreiniger van Action?

https://www.action.com/nl-nl/p/3219195/beldray-compacte-vlekkenreiniger/

Ik heb een wit kleed en een kotsende hond, dus ben wanhopig.

2 likes

Ja ik heb hem. Mwah
Er zit een spraykop op, maar ik gebruik gewoon een HG vlekkenreiniger die ik direcht op de vlek spray, zelfde effect.
Daarna zuig ik met dit apparaat het teveel aan vocht weg. Het werkt wel maar dus alleen de zuigfunctie

4 likes

De hydrogel oogpads van betty’s vind ik fijn. Deze week gekocht maar het staat njet op de site zie ik. Volgens mij kostte het maar 2.50 en op bol.com staat het voor 12.50 lol

3 likes

Nee maar ik heb een wit tapijt en kotsende katten, en ik krijg de vlekken als volgt weg: asap opruimen, dit doe ik door zoveel mogelijk op te scheppen met keukenrol. Daarna de resterende vlek nat maken met een doekje, dan een pompje handzeep (ik heb altijd cheap kleurloze handzeep van de Action), de handzeep goed uitwrijven zodat het schuimt, even laten intrekken en dan alles weghalen met het doekje. Heb al veel vlekken, ook oude, zo weg gekregen uit mijn wit tapijt,

Dit heb ik ontdekt na wanhopig aan de slag te zijn gegaan met allerlei specifieke producten voor tapijtreiniging

6 likes

Heeft iemand ervaring met de spiegel raamfolie? Ik wil een link plaatsen, maar dat wordt wel een hele lange. Werkt het goed, geen inkijk meer? Is het van de binnenkant zichtbaar?

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

2 likes

Ik vond het een hel om aan te brengen, het is me niet gelukt om het een beetje netjes te doen. Het kan ook aan mijn onhandigheid liggen. Het zat vol ‘rimpels’. Daardoor was het van binnenuit (en ook van buiten trouwens) geen fraai gezicht.

Ik gebruikte het voor mijn bloedhete huurappartement tijdens een hittegolf. Ik had gelezen dat het reflecteren van zonlicht helpt om de warmte buiten te houden. Geen idee of het veel gedaan heeft want het was alsnog bloedheet, maar het heeft waarschijnlijk wel een beetje geholpen. Van binnen kon je goed naar buiten kijken, omgekeerd was er weinig inkijk maar ik woonde natuurlijk op de 1e verdieping zonder overburen, ik weet niet hoe het is als je er recht voor staat.

6 likes

Het is minder makkelijk aan te brengen dan de andere folie. Ik merk geen verschil in temperatuur. Zowel op begaande grond als eerste verdieping werkt het hier goed. Hou er wel rekening mee dat als het in de avond donker is buiten en je binnen een lamp aan hebt, het andersom werkt. Dan zie je niets buiten maar kan buiten wel naar binnen kijken.

7 likes

Ik vond het lijken alsof ik aluminiumfolie erop had geplakt als ik van buiten naar binnen keek.

1 like

Heeft iemand in de NL Actions citroenzuur gezien? Ik zag het wel bij BE op de website staan maar niet bij NL maar hoop eigenlijk dat het hier wel te vinden is (binnenkort).

2 likes

https://www.action.com/nl-nl/p/3214049/xl-luchtbed/?utm_source=app&utm_medium=app&utm_campaign=product_shared

Oh ik hoopte dat de link ook direct zou laten zien wat het is haha, maar nee. Het is een luchtbed waar water in kan, wordt ook wel een tanning bed genoemd.
Geinfluenced door TikTok maar ben er heel blij mee! Gaat de zomer voor mij echt draaglijker maken. En ideaal dat er niet zoveel water in hoeft, want ik heb geen tuinslang. Had maar paar emmers water nodig er genoeg water in te hebben.

11 likes

Ik probeerde hier gisteren nog aan te komen maar natuurlijk overal uitverkocht :joy:

8 likes

Ik heb ‘m ook op mn balkon liggen. :joy:

3 likes

Ohh deze zag ik een hele poos geleden al op TikTok, toen naar de winkel geweest en toen was dat ding helemaal onbekend bij de medewerkers. Logisch dat ie nu helemaal uitverkocht is overal met dit mooie weer
 maar ik wil m! Hopelijk wordt ie nog aangevuld.

4 likes

Ik heb hem in april al gekocht en toen lagen ze op de bovenste plank bij het kinderspeelgoed, ook een totaal niet logische plek haha. Liep er toen toevallig tegenaan.

Edit: Oh volgens de link zou het daar nu nog steeds moeten liggen! In ieder geval dat gangpad.

Ohh shittie dus toen dus toch al misgelopen! Ik had ook niet aan het gangpad speelgoed gedacht eigenlijk, jammer! Ik dacht idd heel andere plek zoals dat seizoensgangpad waar toen allemaal zomer- en campingdingem stonden of bij tuin ofzo.

1 like