Action toppers #2

Ik heb hem en wou echt dat ik dit eerder had ontdekt

1 like

Ik heb deze maar vind hem niet zo bijzonder? Hij beweegt heel langzaam. Of mankeert er iets aan mijn exemplaar?

3 likes

Nee ik deel je mening. Denk dat een ‘oude’ goeie harde tandenborstel nog beter werkt. Kom hiermee ook niet in hoekjes enzo

5 likes

Heeft iemand toevallig dat olie brandertje welke deze week in de actie is? Zo ja: geeft hij een beetje goed geur af?

1 like

Ja deze is fantastisch! Ik weet niet of je maison Berger kent maar daar is het een knock-off van. Ik heb de geur musk wood ofzo? En die is echt heeerlijk!

3 likes

Ahw top dan ga ik poging 3 doen tot hem te bemachtigen (1e keer was ik een dag te vroeg & 2e keer hadden ze hem niet hij deze action!)

5 likes

Geen idee mijne borstelt wel echt heel hard haha. Mijn voegen zijn echt in 5 min allemaal schoon.

7 likes

Jep doet niks bijzonders. Beter met de hand.

2 likes

Is de oliebrander bij jullie filialen wel geleverd? In mijn stad bij beide filialen niet. Ik kan morgen even kijken in de buurt van mijn werk, maar als hij bij jullie ook niet geleverd is, bespaar ik mezelf de moeite

1 like

Nee hier ook nergens!

6 likes

Een tijdje terug ging het hier over een langwerpige kruik van de Action die je bijv. om je schouders heen kunt leggen. Heeft iemand die toevallig recent nog gezien?

1 like

In mijn filialen in de buurt waren ze allemaal weg.

4 likes

Bij ons ook weg, maar ik had hem gekocht en vind hem helemaal niet fijn :wink:

3 likes

Thanks @JustinBieber en @Snygg! Dan skip ik de Action maar. Waarom was 'ie niet fijn?

2 likes

Hij is vrij smal waardoor hij eigenlijk maar weinig warme afgeeft, en zodra er water in zit is hij ook niet echt makkelijk te buigen, hij knakt een beetje. Ik vind een gewone kruik veel prettiger!

3 likes

Ik kom hier om te vertellen dat je dit gewoon kan laten staan, vooral niet kopen. Ik hoopte dat het vies lekker zou zijn maar het is echt smakeloze drab.

2 likes

Ik heb em vlak voor kerst bij de primark gezien.

3 likes

Haha zijn dit soort dingen ooit wel lekker dan?

4 likes

Dit vind ik wel vies lekker

19 likes

Ja dit is echt vies lekker idd

4 likes