Ik ga hem online bestellen bij t Kruidvat denk ik. Ben bij 3 Kruidvats, HEMA’s en actions geweest en overal uitverkocht ![]()
Ik wilde 'm vorig jaar heel graag, en toen was 'ie er niet meer. Paar weken terug zag ik hem liggen. Enorm getwijfeld maar niet meegenomen want; zinloze overconsumptie. En nu heb ik spijt. Helemaal omdat ik onze buikschuifbaan nergens kan vinden.
Tip voor alle andere melkflessen: deze zelfbruin mousse werkt top. Stinkt niet heel erg, geeft geen vlekken in m’n beddengoed en een redelijk egale tint - niet te heftig en niet oranje. Hoe lang het blijft zitten is de vraag maar 1 douchebeurt verder zit het nog heel goed.
Ik zag hem vorig jaar en toen spijt niet gekocht had. Paar weken geleden stond ie er en toen meteen gekocht. Kan hem nu wel gaan gebruiken.
Ik ga straks vanuit het werk direct kijken. Dit lijkt me ook echt heel fijn met m’n baby.
Ah nee, echt extra risico op verbranden. Wordt door artsen voor gewaarschuwd.
Zonnen op virale luchtbedjes en obsessie met UV-index: ‘Die is nu 7, daarom lig ik hier’ - Zonnen op virale luchtbedjes en obsessie met UV-index: 'Die is nu 7, daarom lig ik hier'
Zo ja ik vind dat gedweep met die bedjes overal echt zo bijzonder, succes met je huid later
Ik ben zo oprecht blij dat jullie dit aangeven. M’n vader is in 2009 aan uitgezaaide huidkanker gestorven. Ik zat nog op school en woonde nog thuis en heb alles van dichtbij gezien wat die ziekte teweeg kan brengen.
Als ik dan die TikTok hype zie met die tanning luchtbedjes en ze smeren zich dan in met een soort olie of bronzing versneller keert mijn maag zich om. M’n vader deed niet aan ‘zonnen’ en kreeg het zelfs
Ik neem aan dat je er met een baby niet in de volle zon mee gaat zitten? In de schaduw is het toch hetzelfde idee als een klein zwembadje
Misschien niet maar dat kon ik niet opmaken uit de reactie van Hedwig
Mag het hopen van niet iig
Ik vind sws dat zonnen of tannen (hoe iedereen het tegenwoordig noemt) jaren 90 of 00 schreeuwt (of eerder). Maar dat je dat nu echt niet meer doet met de kennis van nu. Al leef ik misschien wel in een bubbel hoor, dat kan ook.
Ja lijkt me wel echt heerlijk op tropische dagen in de schaduw zo’n bedje.
Ik denk dat je in een bubbel leeft. Loop op een zomerse dag over het strand, langs een zwemplas of zwembad en er liggen er genoeg te zonnen.
Ik vind het best wel een belerende reactie. Ik denk dat hedwig vooral lekker zelf moet weten wat zij doet met haar baby en niet persé zit te wachten op iemand die ze niet kent die haar ff verteld wat ze moet doen of niet.
Denk het ook ja… bij mij op het werk gaan er zelfs nog zat naar de zonnebank ![]()
Meid ik lig zelf ook altijd met mijn factor 50 gewoon te bakken en braden in de zon hahaha