Action toppers #2

Ik vind m ook niet fijn, hij is doordat hij zo lang is ook moeilijk te vullen vind ik

3 likes

Deze is wel vies lekker vind ik, weet niet of ze die nog hebben (ook van de action)

image

8 likes

Ik weet niet of ik het nog wel aan durf :joy::joy:

2 likes

Volgens mij zit hier een ruime hoeveelheid zout in dus geheel smakeloos gaat het niet zijn! Maar verder kan ik het ook niet echt verkopen hahah

2 likes

Omg toen ik net op kamers woonde heb ik de pesto variant voor een date gemaakt en hij gaf zoveel complimenten, omdat hij zelf enkel op tosti’s leefde :joy: wat gênant eigenlijk, ga je op date krijg je action drabje

54 likes

Hahaha ga echt stuk, als student zijn er altijd mensen die een erger eetpatroon hebben dan jij. Wist hij ook dat het gewoon zo’n zakje was of had hij geen flauw idee?

3 likes

Ik heb het verteld omdat ik het toen superhandig en slim vond :joy: Ook lekker betaalbaar, vond het zelf niet genant en hij zat er ook zo bij van wo inderdaad handig, nou waar zit de action dan etc.

12 likes

Zeg me dat jullie nog samen zijn dan

9 likes

Nee haha dit is echt 12 jaar geleden.
(Hij wilde ELK WEEKEND bij zijn ouders in een gehucht in gelderland op de bank zitten met mij, weekend 2 ben ik jankend met de taxi naar huis gegaan)

12 likes

Heeft iemand tijdschakelaars van de Action? Ze zijn daar een stuk goedkoper, maar zijn ze ook goed/veilig?

3 likes

Ik gebruik er twee al jaren en doen het prima. Weet niet precies wat er niet veilig aan kan zijn?

2 likes

Hahahahahaha

5 likes

Weet iemand wanneer die teddy shoppers weer komen bij de Action? Of was het zn eenmalig ding?

3 likes

Ik zag top tiktok dat er nu teddy shoppers bij Kwamtum liggen, zelfde prijs.

3 likes

Heeft iemand ervaring met dit dweilsysteem van de action? Is het wat? Lijkt me wel handig dat het zo compact opgeborgen kan worden

2 likes

Ik heb ze vandaag nog zien liggen bij de action hier

1 like

Ja deze heb ik, maar ik vind het prul. Als je hard drukt buigt de steel bijvoorbeeld in. Geen aanrader.

2 likes

Thanks voor het delen van je ervaring! Goed om te weten, dan laat ik deze aan me voorbij gaan

3 likes

Iemand ervaring met de Olaplex dupe van de action? Het heet plex care

Ja ik gebruik het masker ervan.
Prima masker maar meer ook niet.
Een ander merk zou ongeveer hetzelfde doen

4 likes