Action toppers #2

Is er iemand die weet welke pannen van de action aanraders zijn?

2 likes

Als je de marble stone bedoelt, dan ben ik het met je eens! Zijn heel fijn! @Whistle

3 likes

Ik heb volgens mij ook 2 van die pannen gehad, maar die van mij waren na 2/3 jaar echt krom geworden. kon niet meer iets in het midden van de koekenpan bakken want daar bleef de olie/vet niet liggen, gleed meteen naar de zijkant. Ik zou ze zelf niet nog eens kopen.

4 likes

Ik heb ze inmiddels niet meer, maar mezelf kennende ben ik nooit zo snel met de afwas haha. Dus dan waren ze wel afgekoeld als ik ze af ging wassen.

Iemand ervaring met dit ding? Is het wat?

4 likes

Ik heb die. Die lampen doen niks extra’s. Hij is wel fijn groot.

2 likes

Ahh jammer, hoopte juist dat die lampen toegevoegde waarde zouden hebben haha

1 like

Volgens mij hebben ze van die witte pakken/overalls, bij de klusspullen.

3 likes

Die warmtepleisters van de action zijn echt top. Standaard een pakje in huis.

8 likes

Iemand ervaring met één van deze drie? Doen ze het een beetje (en blijven ze het doen)?

4 likes

Ik heb de onderste en ben er tevreden over. Heb toen 2 snoeren opgehangen en 1tje was na een jaar wel kapot maar heb het ook niet afgehaald in de winter.

5 likes

Ik vind de wasbare wattenschijfjes van de action wel een aanrader! Ze zijn lekker zacht en ik krijg m’n make up er wel goed mee af en ze worden ook goed schoon na het wassen, in ieder geval bij mascara en eyeliner.

14 likes

Als je een gevoelige huid hebt zou ik hier wel mee oppassen, ik heb deze ook maar voor mij zijn ze blijkbaar te schurend, ondanks dat de stof zelf heel zacht aanvoelt. De huid rond mijn ogen doet er echt pijn van en wordt rood als ik deze gebruik :frowning:
Ik heb andere van Sostrene Grene die meer van een soort badstof lijken, en je zou denken dat die veel ruwer zijn, maar bij die heb ik dat dus niet.

4 likes

Dit is echt heeeeerlijk kan ik je uit ervaring zeggen

6 likes

Jaaaaa die zijn echt top!!

4 likes

Ah, deze ga ik van de week ook halen

4 likes

Ja die zijn echt heel lekker

3 likes

Heeft iemand ervaring met de Solar up and down wandlampen voor buiten? Solar Up & Down muurlampen | Action.com

Geven ze voldoende en warm wit licht?

Volgens mij heeft mijn buurman die maar vind het witlicht.

4 likes

Iemand ervaring met de lamineer machine van Action, vroeg me af of het een goed product is!

3 likes