Action toppers #2

Wij hebben hem, ik vind hem fijn! Maar ik heb geen vergelijkingsmateriaal.

5 likes

Ja! Werkt helemaal prima.

10 likes

Ja werkt goed.

2 likes

Hier nog een tevreden gebruiken

2 likes

En hier ook tevreden!

1 like

Mijn vriend gebruikt hem vrij intensief. Die is er iets minder tevreden over. Als hij hem langer achter elkaar gebruikt en dus lang aanstaat trekt ie scheef waardoor het soms mislukt. Maar dat is alleen bij lang gebruik. Voor kort gebruik vind hij hem een dikke aanrader.

3 likes

Voor jezelf met af en toe een A4 projectje: prima!
Wil je vaker A3 of meerdere keren per week lange tijd, dan zou ik het niet aanraden.

5 likes

Ik gebruik hem denk ik al 7-8 jaar, misschien zelfs langer, ideaal!

4 likes

Mijne kan wel A3 ja! Wel krap, dus je moet het goed recht erin doen.

6 likes

Ik zag weer dat plex care liggen. (Nummer 1,2 en 3) Die beweren een oxaplex dupe te zijn. Nou weet ik al van tevoren dat het nooit zo goed kan zijn als olaplex lol maarja ik ga het toch maar vandaag een poging geven.

1 like

Mijn haar werd echt touw van dat spul. Maar dat kan aan mijn haar liggen natuurlijk, ben benieuwd naar jouw ervaring.

3 likes

Hi Noor, ik twijfelde over de pleisters omdat ik een gevoelige huid heb. Wat zijn jouw ervaringen?

3 likes

Ja, ik en ik vind het echt een slecht ding. :joy: Hij lamineert 9 van de 10 keer ook niet.

4 likes

Heb m net gehaald :joy: ga het meemaken!

1 like

Heb je dan niet gewoon een kapotte? Want bij veel mensen hier is dat dus niet zo en als een lamineermachine niet lamineert doet hij het dus gewoonweg niet.

1 like

Je plakt hem niet direct op je huid maar op een katoenen-shirt (of ander kledingstuk)

Nope, hij lamineert wel, maar doet dat maar bij 4 velletjes ofzo. Ben wel teruggegaan destijds en het uitgelegd, maar volgens Action was er niets mis mee en mocht hem niet ruilen of terugbrengen. Maar dit is al wel jaren geleden, dus wellicht dat ze nu beter zijn.

2 likes

Weet iemand of de action van die plastic vul eieren verkoopt?

2 likes

Ik denk dan toch dat je iets verkeerd doet of toch een foute hebt want heb dit nog nooit meegemaakt. Heb je m wel op de hete stand en de goede dikte staan?

1 like

Ik heb ze gisteren van de Hema meegenomen.

5 likes