Action toppers #2

Mijn Action is aan het verbouwen en ik kan niet wachten tot ie weer open gaat

3 likes

Wilde idd ook de hema zeggen @Sugarbear. Bij action heb ik ze niet gezien

3 likes

Jup, ik doe het volgens de gebruiksaanwijzing. Maar ik heb juist van veel mensen negatieve verhalen gehoord over de lamineermachines van de Action, dus ik was best verbaasd dat iedereen hier zo positief is.

3 likes

Die lamineer van mij heeft alleen een aan en uit knop en kan a4.

Ik zie dat ze nu andere verkopen dus het ligt ook aan welk model je hebt… die ze nu verkopen heb ik geen ervaring mee.

1 like

Ah ja dat zou het verschil kunnen verklaren. Ik heb zo een (al heel lang)
Screenshot_20230326-151406

2 likes

Deze is niet zo goed in ieder geval :face_with_hand_over_mouth:

5 likes

Bij mij wel. Wat is “niet zo goed” dan…

1 like

@Ohappyday oh thanks!! Heb ze gevonden bij de Hema en zag ze achteraf ook nog bij de Blokker

2 likes

Wat hierboven ook een keer gezegd wordt, de eerste paar gaan goed en daarna wordt het niet meer geplastificeerd. Dit is dan wel echt als je het vaker achter elkaar gebruikt. Als je het telkens gebruikt voor 1 velletje gaat het wel goed. Maar meerdere achter elkaar pakt ie niet…

4 likes

Ze hebben nu schijnbaar ook deze spuitbussen met roze. :heart: Vriendin heeft ze gehaald voor me. Weet niet wat ik ermee ga doen ofzo maar moest ze hebben. :joy:

Ik vind die spuitbussen van de Action altijd wel chill.

6 likes

Ik vind het goed bevallen! En al helemaal voor de prijs.

Zou het alleen niet aanraden als je geen droog haar hebt want je doet dus een conditioner in en die moet je 3 minuten laten inwerken en dan nog een dik masker die 5 minuten moet intrekken. Dus dat is denk ik voor best veel haartypes too much en dat het dan vet wordt. Geur is ook prima. De shampoo vond ik niet echt wat. Maar nummer 2 en 3 samen dus wel.

3 likes

Oja wat ik ook echte aanraders vind, zijn deze geurkaarsen. Geeft een hele lekkere vanilla geur af die niet chemisch is. Ik kocht altijd van die dure maar dit ruikt nog beter. Koop deze nu al jaren. Volgens mij hebben ze ze meestal ook in theelicht formaat.

10 likes

Weet iemand of de action nu van die anti muggen stekkers heeft, en of ze goed werken?

1 like

Ik weet niet of ze er nu zijn, maarrr ik heb ze wel ooit gebruikt en toen lekte ie én werd ie HEEL warm. Ik vond het maar eng haha

1 like

Wajo haha dat klinkt net iets vervelender dan een mug :rofl: (heb je daarna nog een andere oplossing gevonden of niets meer?)

6 likes

Ja hele sterke DEET waardoor mijn ex altijd half flipte maarja hij werd nooit gestoken dus makkelijk praten :angry:

4 likes

Ik heb dezelfde (slechte) ervaring als @August

2 likes

Oke ik heb de sterkste deet al hopelijk is het genoeg dan.

Die soort van elastieken armbandjes tegen muggen zullen ook wel niet werken?

3 likes

Werken voor geen reet, ook niet die met zo’n blauw lampje

3 likes

Misschien echt een domme vraag, maar ik heb laatst bij de Action een doucherekje gekocht met zuignappen, maar ik krijg het niet voor elkaar het op te hangen. De zuignappen zijn van hard plastic, niet dat zachte flexibele. Aan de ronde knopjes aan de voorkant kun je draaien maar dat doet ook niks. Weet iemand misschien hoe dit werkt?
Het is deze: Doucherek | Action.com

1 like