Ik vind de hoeslakens van Action heel fijn. Dekbedovertrekken vaak ook wel hoor, daar niet van, maar heb altijd meer moeite met het vinden van simpele, goedkope hoeslakens die geen haar/stof aantrekken.
Ik heb pas een gezichtsreinigingsborstel gekocht bij de action, was iets van 6/7 euro en er zaten 4 of 5 borstels bij voor je gezicht en ook nog een hoop voor je voeten (maar ik gebruik alleen voor het gezicht) vind hem wel fijn werken!
Vond jij dat pulken stiekem ook zo lekker ?
Ik heb een action kapstok ge-DIY-ed!
Ik zocht een simpel kinder kapstokje maar ik vond de houtkleur heel lelijk en goedkoop dus ik heb hem zwart geschilderd:
Weet iemand of dit wat is? Elk jaar verspil ik weer mn geld aan goedkope tuinverlichting en neem ik me voor om volgend jaar echt te investeren maar het komt nooit zover

Gaaf en verliefd op je spiegel.
Ja vond ik ook! Maar nu ik Walra heb pak ik alleen die van Walra. Snob.
Geen idee maar mijn ouders hebben tuinverlichting uit de aldi en die gaat al jàren mee. Die actie komt jaarlijks terug, denk rond mei ongeveer, en ze zien er mooi uit
Ben nog steeds benieuwd of de stoomreiniger hiervoor goed werkte haha
Oja sorry! Het werkt haha, denk nog steeds niet wauw mijn kleed is weer als nieuw, maar de kots is er wel uit
Haha klinkt wel goed!
Iemand die whitener pen al gebruikt voor witte tanden?
De groene wasabi nootjes zijn echt heerlijk!
Nee maar wel benieuwd idd
Ik heb hem gekocht! Zal binnenkort laten weten of het werkt.
Iemand enig idee of ze tegenwoordig nog de bullet journals hebben die een tijdje geleden ook te koop waren?
Ik heb ze gisteren in mijn action niet gezien. Wel zie ik op de site van de Hema dat ze nog steeds Bullet Journals verkopen voor 5 euro.
Ik heb er nog een paar liggen, die je voor verzendkosten wel over zou mogen nemen? Ik ga er echt niks meer mee doen.
Ooh wat lief! Heel graag! Ik stuur je even een PB
Iemand dit al gespot en getest? Ben eigenlijk we nieuwsgierig https://www.action.com/nl-nl/p/beauty-and-the-breast-borstenmasker/