Kan je hem niet terug brengen?
Als je zegt dat er rook vanaf komt zijn ze niet de moeilijkste hoor
Nou we zijn een week verder nadat ik de eeltsokken heb aangehad maar niks⦠Hopelijk komt het nog. Heb wel braaf gedaan wat er allemaal op de verpakking stond.
Hoelang heb je ze aangehad?
Ik droeg ze meestal veel langer dan op de verpakking stond, had ze zo 3 uur aan op een avond. Heel je nagellak weggeteerd en je voeten rimpelig maar dan ging ik zeker na een paar dagen vervellen als een malle!
Ook tussendoor een voetenbadje gedaan?
Bij mij werkte het helaas ook niet (lang genoeg aangehad + voetbadje)
Yes! Mān zus had nog eeltsokken die ze niet wilt gebruiken dus drie keer raden wie ze binnenkort gaat proberen!!
Ja jongens heb te hard geschreeuwd, gisteren trok ik de vellen zo van mijn voeten af. Vanavond de rest hopelijk.
Ik vond de schade best meevallen nadat ik de helft ofzo eraf had getrokken en daarvoor zag ik het niet eens.
Dankzij jullie ga ik a.s. vrijdag naar de Action om te kijken voor:
- De stoomreiniger
- Eeltsokken
- Indien ie er nog is dat rare voegenschrobberding.
Ik had wel echt mega veel vellen, zou daar idd niet mee naar het zwembad gaan haha.
Kan je met de stoomreiniger ook meubels schoonmaken? Heb een bank gekocht via mp en lijkt me wel chill om die met zoān ding even goed schoon te kunnen maken
Nee voelt heel fijn vind ik. En ik vind het geluid ook altijd heel ASMR
Ja, zitten zoān honderd opzetstukjes bij, waaronder een zachte borstel voor meubels.
Geluid???
Ja een soort gekraak van je eelt als je het van het midden van je voet scheurt. Dit is te TMI
Zo ging het ook precies in mijn hoofd!
Ik vind die eeltsokken echt fantastisch! De vellen er af trekken op de bank is zo rustgevend, mijn vriend vind het walgelijk
Ik word echt heeeeeelemaal naar van die verhalen over die eeltsokken hahahaha. Iemand niet nog een andere aanrader die niet perse met voeten te maken heeft?