Action toppers (Deel 1)

Ik had wel echt mega veel vellen, zou daar idd niet mee naar het zwembad gaan haha.

1 like

Kan je met de stoomreiniger ook meubels schoonmaken? Heb een bank gekocht via mp en lijkt me wel chill om die met zo’n ding even goed schoon te kunnen maken

Nee voelt heel fijn vind ik. En ik vind het geluid ook altijd heel ASMR :flushed:

1 like

Ja, zitten zo’n honderd opzetstukjes bij, waaronder een zachte borstel voor meubels.

Geluid???

2 likes

Ja een soort gekraak van je eelt als je het van het midden van je voet scheurt. Dit is te TMI :sweat_smile:

1 like

Zo ging het ook precies in mijn hoofd!

& @hoppa top! Dat wordt een tripje naar de action

Ik vind die eeltsokken echt fantastisch! De vellen er af trekken op de bank is zo rustgevend, mijn vriend vind het walgelijk :grinning:

1 like

Ik word echt heeeeeelemaal naar van die verhalen over die eeltsokken hahahaha. Iemand niet nog een andere aanrader die niet perse met voeten te maken heeft? :woozy_face::grin:

6 likes

Ik vind de hoeslakens van Action heel fijn. Dekbedovertrekken vaak ook wel hoor, daar niet van, maar heb altijd meer moeite met het vinden van simpele, goedkope hoeslakens die geen haar/stof aantrekken.

3 likes

Ik heb pas een gezichtsreinigingsborstel gekocht bij de action, was iets van 6/7 euro en er zaten 4 of 5 borstels bij voor je gezicht en ook nog een hoop voor je voeten (maar ik gebruik alleen voor het gezicht) vind hem wel fijn werken!

Vond jij dat pulken stiekem ook zo lekker :joy::no_mouth:?

Ik heb een action kapstok ge-DIY-ed!

Ik zocht een simpel kinder kapstokje maar ik vond de houtkleur heel lelijk en goedkoop dus ik heb hem zwart geschilderd:

90 likes

Weet iemand of dit wat is? Elk jaar verspil ik weer mn geld aan goedkope tuinverlichting en neem ik me voor om volgend jaar echt te investeren maar het komt nooit zover :joy:

1 like

Gaaf en verliefd op je spiegel.

2 likes

Ja vond ik ook! Maar nu ik Walra heb pak ik alleen die van Walra. Snob.

Geen idee maar mijn ouders hebben tuinverlichting uit de aldi en die gaat al jàren mee. Die actie komt jaarlijks terug, denk rond mei ongeveer, en ze zien er mooi uit

1 like

Ben nog steeds benieuwd of de stoomreiniger hiervoor goed werkte haha

2 likes

Oja sorry! Het werkt haha, denk nog steeds niet wauw mijn kleed is weer als nieuw, maar de kots is er wel uit :joy:

1 like