Mocht je action m niet meer hebben, ik heb deze van ikea en die is heel stevig! https://www.ikea.com/nl/nl/p/nissafors-roltafel-zwart-20399777/
Ik heb hem en hij is prima! Niets mis mee. Ik denk dat dat prima moet kunnen!
Dat kan makkelijk!
Ook een mooie! Goede tip,ik ga morgen even kijken bij de Action en anders gaat het die van de Ikea worden.
Weet iemand of ze zoiets ook bij de Action hebben? Niet voor mijn servies, maar voor omvallende stapels in mijn kledingkast wat lager te maken
Ik weet het niet maar ikea (daar zijn we weer) heeft dat sowieso ook, mocht je er bij action niet aan kunnen komen.
Ik zou ook die van Ikea hier eerder voor aanraden. Die zijn stevig en stabiel, en de verhoging is ook meer een plankje dan een rekje, dus voor kleding lijkt mij dat prettiger. Misschien kan je het online bestellen bij ikea?
Oh en ze zijn stapelbaar, misschien ook handig.
Goeie tip, die kende ik niet! @LaPetiteRobeNoire
Ik heb een mooie oude kast die ik als kledingkast gebruik, maar omdat ie daar eigenlijk niet voor bedoeld is, zitten de schappen veel verder uit elkaar dan handig is. Dus dit lijkt me een fijne oplossing!
Ik vind deze juist ook superhandig voor kleding!
Om dunne dingen in te leggen zoals shirtjes maar ook los spul zoals ondergoed als sokken (na jaren klein wonen ben ik er compleet op ingesteld kastruimte zo veel mogelijk te benutten )
Ja, inderdaad @LaPetiteRobeNoire! Die heb ik er ook inhangen voor kleine spulletjes. Alleen op de bovenste plank kan dat dus niet.
Een masker op je borsten.
Hebben ze leuke punaises bij de action?
Wij maken thuis zo’n groot prikbord met allemaal polaroid foto’s van ons er op en dan wil ik eigenlijk ook graag wel leuke punaises, niet van die gewone zegmaar.
Toen ik daar laatst naar zocht heb ik ze niet gevonden bij de Action, wel bij Hema. Deze: https://www.hema.nl/vrije-tijd-kantoor/school-kantoor/bureau-accessoires/overige-bureauaccessoires/doosje-met-punaises-14800625.html
Weet iemand of Action weer moestuinspulletjes heeft?
Dit spul werkt echt heel goed ja! Ik ben nu aan het bijkomen van de lucht en straks de boel afspoelen.
Ik had eens zo’n bakje bij de action met gekleurde punaises en paperclips. Lagen bij de knutsel spulletjes.
Hebben ze dit bij action?