Action toppers (Deel 1)

Ik zit de Ikea site door te spitten en ik kwam 'm tegen! https://www.ikea.com/nl/nl/p/observator-hangmand-grijsbruin-20312492/

1 like

Bij de Action weet ik het niet, maar bij de Hema hebben ze sowieso leuke punaises.

1 like

Oeh thanks!

1 like

Ikea!

1 like

Ja maar dan wit. Ik heb daar witte gekocht voor in de kast. Werkt wel goed.

1 like

ik wilde deze al heeeel lang maar ik kom nooit bij de action… wij hebben geen houder aan/in de muur dus dit is perfect! vond het zo irritant dat alle rollen om zo’n stang zaten en we de bovenste rol dan in gebruik hadden

bovenaan kun je dus 1 rol hangen

4 likes

Deze mandjes zoek ik, maar kan ze echt nergens vinden!

Deze hadden wij tijdelijk omdat onze WC rolhouder was afgebroken (geen idee hoe) maar telkens als je dan te hard trok aan je rol dan viel dat ding zowat omver. :joy: Misschien trek ik ook wel te agressief aan mijn wc papier…

@Maestoso https://www.ikea.com/nl/nl/p/observator-hangmand-grijsbruin-20312492/

3 likes

Heb zo vaak in de ikea gezocht, maar nooit gevonden. Goed om te weten dat ze ze wel verkopen!

1 like

Dit heb ik helaas ook altijd, dingen die je nodig hebt zijn er niet en dan ga je naar huis met 20 afwasborstels (terwijl je een vaatwasser hebt). Gelukkig zijn ze ook online te bestellen bij ze :smiley:

1 like

Bij mijn action lagen ze waar ook wasmanden en die grote plastic bakken liggen.

Ik heb precies hetzelfde als jij, geen wc-rol houder in de muur. Ga van de week even langs de action en kijken of ze die nu hebben bij mijn filiaal! Dank je voor de tip!

2 likes

Die heb ik! Idd niet te hard trekken maar verder een dikke prima

Een wc-rolhouder aan de muur is wel zooo veel chiller. Ik had laatst zo’n toiletrolhouder gekocht als op de foto een paar posts terug (maar dan bij TK Maxx). Dat ding had totaal geen balans op mijn vloer, dus stond de hele tijd te wiebelen. Denk dat mijn vloer niet helemaal gelijk is, maar los daarvan zijn zulke wc-rolhouders ook gewoon niet erg stevig. Of ik ben net zoals @Clancy een beetje te gepassioneerd als het aankomt op het afvegen van mijn edele delen.

Zo’n houder aan de muur kost ongeveer 15 euro en hangt binnen 10 minuten. Twee gaatjes boren en klaar!

5 likes

Je hebt ook van die rolhouders voor aan de muur die je ophangt met een soort sterke stickerlijm.
Hoef je ook geen gaatjes te boren en hangt echt stevig

1 like

Als je niet wilt/kunt boren, kun je ook kijken voor een houder met een zuignap! Is maar 3 euro bij IKEA.

Oh goede tip maar in mijn geval te laat. Het voelde wel empowering om een paar gaten in de muur te jassen. :ok_hand:t4:

2 likes

Heb je bij de action tape oid om posters op te hangen? Van dat Tesa spul?

Dank je wel voor de tip! Mijn vloer is inderdaad ook niet helemaal gelijk. Wellicht toch maar in de muur eentje schroeven, ik dacht dat dat altijd heel veel moeite was maar hoe jij het zegt klinkt het alsof ik dat zelf wel kan doen!

2 likes

Ik heb al 10 jaar een wc-rolhouder voor aan de muur en een goedkope boormachine van de ikea liggen hier, maar ook al 10 jaar dit rekje van de action staan. :see_no_evil: Top ding, maar hij staat wel in de weg ofzo. Ik durf alleen niet zomaar met die boormachine tussen de tegels te boren. En nu wil ik ook eigenlijk mijn badkamertje renoveren dus het heeft nu ook geen zin vind ik.

1 like