Action toppers (Deel 1)

Sorry, ik zie dit nu pas. Kreeg geen melding ofzo.

Maar super lief dat je die moeite gedaan hebt. Dankjewel❤

En als je de aquamarkers hebt meegenomen, die zijn best fijn! Kun je ook met water gebruiken.

Is dat met olie erin? Ik baal altijd zo als er olie in scrubs zit, kan gelijk de hele douche schoonmaken anders erna, want zóó glad is de douchebak dan :cry:

Ohhhhh wantwantwant, heel leuk! Ik ga morgen naar de action, hoop dat ze er nog zijn! :heart_eyes:

1 like

Ja er zit wel olie in. Heb zelf zo’n anti slip mat in de douche en spoel die direct af dan is het nog wel te doen met niet uitglijden😅

Ik heb gisteren het bananenhaarmasker gebruikt, heel fijn!

Mijn moeder belde vanochtend dat ze bij de action was en daar hadden ze het tapijt nog! Heeft ze voor me meegenomen dus benieuwd hoe het is als het ligt

1 like

Zijn er bij de action flexibele toetsenborden te koop?

Weet iemand of ze bij de action van die tuinkleden verkopen? Kom ze als ik zoek wel tegen in een oude folder, maar op de website kan ik ze niet vinden

1 like

Nope… denk dat ze er gewoon gewoon weer helemaal uit zijn. Als je nog zou willen kijken, heel graag!

1 like

wij hebben laatst deze gekocht voor 6 of 7 euro

12 likes

Mweh ik kon ze niet meer vinden in mijn action helaaspindakaas. Staat 'ie goed bij jou? :smiley:

Wat bedoel je met flexibel? Ik heb een fijn macbookachtig toetsenbord van action

Top, zoiets zoek ik! Heb er nu één van de intratuin maar die begint helemaal te ‘schilferen’. Bij action bedragen vind ik het niet erg als dat gebeurt haha. Thanks!

Ik heb hem niet uit het plastic gehad maar eerst nog opgemeten en met de meubels die ik momenteel heb gaat dat niet mooi zijn dus ik laat mijn moeder het terug brengen. Tenzij iemand in de buurt woont en het over wil kopen kan het ook hier opgehaald worden in Venlo

Bedankt voor het kijken!

Mijn action had gisteren twee vloerkleden op voorraad.

Poes heeft hem ook goedgekeurd haha

40 likes

Voor de geïnteresseerden, het tapijt komt komende week in de aanbieding voor €27,95!

7 likes

Weet iemand de afmetingen van dag kleed?

133-190!

1 like

Huh hoeveel is ie eerst (nu) dan?