Action toppers (Deel 1)

Gewoon een nieuwe kopen en met je oude bon terug brengen :grimacing:

2 likes

Weet iemand of de action op dit moment watertafels hebben voor kinderen?

Hoe zwaar is dat kleed? Kan ik er 8 minuten mee naar m’n auto lopen of is hij daar te zwaar voor?

Kun je het wagentje niet mee naar de auto nemen?

1 like

Haha nee das me te veel gedoe, dan rij ik liever direct door naar een action waar ik voor de deur kan parkeren.

Maar hij is gelukkig niet zwaar, dus dan waag ik het er woensdag gewoon op in m’n middagpauze.

1 like

Echt hè hahah heb de bon volgens mij al weggegooid. Nja jammer dan haha

1 like

In Leiden LG 3 kleden zonder motief iig

1 like

Weet iemand of je bij de action elastisch rijgdraad kunt kopen om een armbandje te maken?

Nee ik heb het er niet kunnen vinden.
Wel bij Sostrene Grene trouwens (in dezelfde bak als waar gewone nylon in zit, goed zoeken :slight_smile: )

2 likes

Ah, jammer! Sostrene zit hier een aantal steden verderop waar ik niet zo snel kom. Er ligt wel een grote action in de plaats waar ik werk dus had gehoopt het even snel te kunnen kopen in mn pauze. Ik kan t ook wel online bestellen maar met verzendkosten ben ik dan duurder uit dan wat t armbandje gekost heeft :sweat_smile: (ik heb t alleen nodig om een geknapt armbandje opnieuw aaneen te rijgen)

Je kan ook nog even bij het Kruidvat of Hema kijken, die hebben regelmatig setjes om armbandjes te maken voor 2,- ofzo. Daar zit vaak elastiek bij!

1 like

Markt / hobbywinkel of een winkel met fournituren/stoffen/naaibenodigdheden misschien?

Daar kan ik inderdaad wel even kijken, die liggen ook in de stad. Dankje!

@Suikerklontje die liggen helaas niet meer in de stad waar ik werk (of het dorp waar ik woon).

Komt vast goed. Als ik het echt nergens kan vinden kan ik altijd nog bestellen.

Ik had de mijne bij de so low gehaald, misschien zit die in de buurt.

Bij de action bij mij in de buurt wel

1 like

Ik heb, in m’n vakantie, een wekker gezet om om 8.30 bij de action te zijn voor het kleed :sweat_smile:

20 likes

En heb je hem :grin:?

Update: heb 'm hoor! Kreeg wel veel gekke blikken toen ik ermee door de binnenstad liep, maar Yolo.

Was overigens in Almelo, stonden er nog 2 toen ik net weg ging

8 likes

Haha ik woon daar ook in de buurt, maar ze kijken hier in mijn ervaring al gauw gek als je met iets groter dan een boodschappentas rondloopt :joy: Maar fijn dat je 'm hebt!

3 likes

Jaa😁 M’n zusje was er gister net voor sluitingstijd, toen stonden er 2 dozen op de kar (dus 8 kleden). Vanochtend stonden er maar 4 in de winkel, ik denk dat het personeel die andere 4 al geconfiskeerd had haha

5 likes