Peerdebalsam hahahaha, love Duitsland
Maar is dit niet hetzelfde als tijgerbalsem?
Peerdebalsam hahahaha, love Duitsland
Maar is dit niet hetzelfde als tijgerbalsem?
Omg ik ben blind
Volgens mij zijn dit soort peertjes helemaal hip. Redelijk groot maar ook mooi licht! 2.39 per stuk. Terwijl ik zulke peertjes voor meer heb gezien. Rond 9/10 per stuk. (Lamp zelf ooit ook gekocht bij action )
Hoera mijn moeder heeft net hét kleed voor me meegenomen, lagen er nog heel veel! (klein dorpje in achterhoek).
Ohh dan is jouwe kapot denk ik, mijne draait wel gewoon (wel de knop achterin ingedrukt houden, maar dat kan gewoon tegelijk met de hand waarmee je hem toch al moet vasthouden)
Dan is die van jou denk ik ook kapot want ik hoef de knop niet vast te houden. Gewoon induwen voor aan, nogmaals induwen gaat ie weer uit
Weet iemand of ze die raamspray nog bij de action verkopen nu? Dat het zo ondoorzichtig wordt
Ja, tenminste bij mijn action wel. Heb hem hier nog in meerdere filialen gezien (Overijssel)
Yess top, dank je!
Wel dagelijks schoon water hierin en tussendoor goed laten drogen! Je zal de eerste niet zijn die een Legionella-longontsteking oploopt door dat flesje een dag in de zon te laten staan en daarna die nevel in te ademen.
Oeps… Ik heb een waterspray voor mijn haar die ik amper ververs
Huh wat bedoel je?
Er is een spuitbus te koop bij de Action, dat als je dat op je raam spuit het een soort van frost laagje geeft. daardoor kun je niet meer door het raam kijken.
In Amsterdam hadden ze ‘m trouwens niet
Ik ben al tevergeefs meerdere filialen afgegaan voor de frost raam spray. Ik ga nog een poging wagen denk ik, scheelt een hoop met de prijzen online voor hetzelfde product.
Een tip voor de matte / frosty raamspray: ik had er 2 gevonden direct naast het lege schap. Er zaten 2 matte tussen alle hoogglans sprays in. De dop voor mat ziet er ook anders uit dan voor hoogglans.
Maar waarom zou je dat op je raam willen sprayen? Is dat mooi? Of heeft het een functie?
Als je bijvoorbeeld een raam met veel inkijk heb. Bijvoorbeeld zo’n raam die sommige mensen naast/in de voordeur hebben. Dan kan je dit erop sprayen en heeft het hetelfde effect als van dat plakfolie.